Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

sabah??

akhirnya demi senyuman dan kebahgian mak n ayah aku sampi juga di sabah demi cite dia org..form 6 n si dia aku tinggalakn demi keluarga ku..
aku nagis je sampai sinh..hari2 aku call dia org , kalu ckp je dgn dia ayah terus nangis sampi aku terpaksa buat2 terputus takut ayah dengar aku ngis..lucu lah..
nihlah first time aku jauh sangat dgn ayah n family..aku nih nampak je lasak n degil(perangai mcm laki n keras mcm xad perasaan)tapi sebenarnya aku nih ank mnja ayah aku..nagis je bila jauh dgn dia..hari2 call tau tapi rasa xpuas juga..nak peluk ayah..
ta

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME