Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

dan sebenarnya...

Oh bulan
Yang melayan diriku lagi
Pabila air mata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

Ku enggan
Berpura-pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain


wah besnya lagu nih beb..tapi nih mmg terjadi dkt member aku y sorg nih..aduh parah beb tgk dia..ckp seorg2 tumbuk2 bantal just tgk bloq pakwe dia..kau tahu pakwe bergambar dgn sorg minah nih..cun melecun beb..parah kwn aku nih..cemburu lah bila tgk laki kita dgn org lain...


aku tgk mcm org xbetul dah..dah serabai dah muka2 dia..biasalh awl percintaan semua dugaan bakal melanda..sabar jelah blh ckp kan..






p/s : buat kwn aku 2 biasalh bkn semua percintaan tanpa air mata..air mata mengajar kita erti kesetain dan sebaginya..
buat pakwe dia lak : agak lah..dah tahu makwe kau 2 pandai it jgn lah letak lagi gmbar 2..teruslah padam beb..kan dah jadi mcm nih parah nak pujuk balik...


kalu hubungan nih putus syg lak..kau org baru lagi kan..apa kata slow talk..


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME