Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

sOt!!..bETul2 buAt aKu PanAS aTie


Pagi2 lagi mood aku dah terjejas dgn deringan henfon drp org gila..org dah ckp jgn gnggu jgn lah gngu..betul bodoh n xfhm bahasa..kan dah hilang semua sopan n santun aku nih..xtahulah aku napa ada juga org y xfhm bhasa mcm nih..menyusahkan hidup org je…

Tahu x.dah lah aku tidur lmbat coz stdy smlm..tolonglah jgn nak buat aku mrh..aku bila dah tension xstdy nti..
mood mula lah lain2 dah..habis org kena mrh nti sbg kan kau sorg..
s*** betol…

Mg jenis xfhm bahsa..aku blok 1 no lain no naik..bosan betul balik2 nak kena blok no..aaaaaaaaaaaa..bnyak lagi kerja aku tahu x...
sot!!!!!!!

Aku xnak kau kacau e2 sbb aku xnak angkat call kau n blok kau..xp sekolah ke…napa lah!!!!!!!!!

Yang pasal 1 lagi mamat bodoh nih lagi lah…aku nih kira nak buka fb nak tgk2 comen sekali terlihat lah dkt wall mamat nih..kurang ajar betul…ada ke dia ambil gmbar kami (aku n the geng) ltk sebagai profilepic dia..kurang ajar betul..pastu siap2 pos yang


siapa kah yg bkal menawan hatiku.hahahaha

MiszZe Eta mintak maaflah ye..semua tu dah khwin n bertunang..yang perasaan lbh sngat nih napa...ish2..tolonglah..jgn nak buat malu....

tlg pilih untuk saye
Siti Rosni Awang Amboi
Arif Endless Endless hahahahahaahahahha,,,,biaso la,,,kalu dea semak,,gnie la.kahkakh

so many to choose.hahahahahahhaahha


weh kau ingat kami @ aku nih teringin sangt dkt kau tu..
tolonglah weh…
kau tu just sejarah dulu y aku xnak ingat pun..jgn nak buat sial dgn aku blh x..
dulu aku blh je leps kau dgn senang..aku xdendam pun dgn kau apa y kau buat dkt aku..
napa kau nak gnggu hidup aku juga..

tolonglah pergi drp hidup aku..napa lah ada 2 manusia y suka menyusahkan hdup aku nh..nak tgk org mati baru senang ke…stupid u..hari nih mood aku mmg dah habis…muka hari nih stress gila hari nih…

aku xsuka betul!!!!! Kau org….
tinggalkan aku…
just go away!!!!

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME