Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

my nephew


Comel x budak2 nih
Bkn utuk dijual tau..

  
Nihlah ank saudara aku…comelnya kan..
Budak2 semuanya nmpak comel2 lagi…
kn?? Kn?? Kn?? Kn??

NUR ALLYA SYAFIQAH BINTI RUDI ISKANDAR
[[Yayang[[
(aku y bagi that name, nama pangilan je)
cucu sulung dlm family..baru 4 tahun..
manja gila..manja y mengada2..
anak kak aku no2.. (kak ya)
jgn xtahu akak aku no2 y kwen dulu..langkah bendul..

NUR NADIA DIANA BINTI NURFARHAN
..nadia..

nih anak kak ana..akak sulung aku..
umur skrg baru 3 tahun..
petah dah ckp skrg nih..
wlpun gagap ag still mencuba..

dia org nih mmg baik gila..xblh dipisahkan lau dah jumpa..
pakai bju pun nak kena sama..
lau y tu pakai skirt sorg tu mesti kena pakai skirt juga..
bab main, berdua je xnak campur dgn org lain..

tapi jenis suka berlawan sama2 sendiri..
berlawan secara sihat..
nak tnjuk sapa ag pandai,
sapa ada mainan hebat..
budak2lah katakan..

ini lak
NUR ZAHARA BATRISYA BINTI RUDI ISKANDAR
[[syasya[[
 (aku juga y bagi)
Anak no-2 kak ya.. 6 bulan in this month
wlpun baru 6 bln tapi on the way dah nak blh jln..
hapnya..cepat betul...

Dia nih blh duduk dgn mama dia je..
Dgn org lain??
Xpyhlah nti di buatnya mengamuk x henti2 mcm kena pukul je cara dia tu..
E2lah org ckp bagilah penyusuan susu ibu sepenuhya..
anak comfem rapat dgn kita..
Iklan kesihatan  jap yee..

 Nih jelah anak saudara aku yang akan memeriahkan umah tu..
Ciket je kan.. 
Xseronoklah ciket2 nak bnyak2..
Akak2 aku nih bila lah nak tmbah baru
(mcm buat kereta je cara mintaknya)
Abg aku lagi sorg bila lah kau nak kwen bagi aku ank saudara drp kau lak..
Lge pun lau kau dah kwin blh lah aku cepat kwen..ahhaha
Niat 2…niat nak mendirikan umah tngga xapakan..niat baik tau..



Ini jelah family aku buat masa nih
Aku berharap sangat masa y akan berlalu nih akan membesarkan ag my family
hopeeeeeeeeeeee


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME