Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

sMbuTan BesTdAy's

kan 31hb best day kak nur..
selain smbut by them self at home dia org juga buat sambutan ngan kwn2.
iyelah hidup kita di perantuan nih..selain drp family (lau kak nur laki dia lah, kami xada lah), kwn2 lah di smping kita kan..
so buatlah BBQ dkt umah nih..
jam 7:30 pm jadualnya but..
ntahlah nak ckp geng2 IK mmg xsuka tepati janji ke, dia org punya jam lmbat..
confuse..

jemputan
 geng2 IK -  sbb laki dia IK k..
staf KKBB - aku je
kwn2 satu jbatan - staff kkia
geng2 polis - geng jaar

aku nak cite bnyak pasal hal nih xblh juga sbb hari tu..
pada petang nya aku diserang migrin..
melampau tol serang masa org nak buat mjls
(padahal salah sndiri xnak jaga kesihatan)
so aku kenalah suntik “Stemetil”

TERUS XSEDAR SMPI PAGI ESOKNYA

wlpun dlm mamai aku smpt lah juga denga2 org duk kroke..
ketawa2..ntah apa ag..biasalah bila mamai bkn semua y dengar n nmpak betul kan..

apa pun i so so sory kak nur sbb xdpt menolong mlm tu..kepala berat tul masa tu..
tapi bila aku tnya dia ckp syukur semuanya berjln lncar..

keesoknya je bru i help mengemas..
baik kan i..
tapi xdpt mkn best2...


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME