Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

it to late...

lau org lain bila ada y masuk meminang comfem kesukaan kan..
ntah2 melompat2 n berguling2 kali sebb terlalu hpy..
me??
blur..xtahu nak ckp..
nak mrh pun ada..suka hati je nak meminang aku..
but sweet n romantik juga kena buat mcm tu
punya berani juga tu laki kan nak meminang aku..
xtakut ke dia nak berteman kan aku sepnjang hidup dia..
sudahlah mood aku mood swing, ego tinggi, sensetif xbertempat, degil, ikut suka kepala aku je and + + +...
tapi bila fikir pulak berani matikan dia nak p umah sbb nak meminang aku..
lucu betul..
maybe dia ingat ag kata2 aku dulu..

“lau ada org  nak aku p jumpa mak n ayah aku..
lau mak ayah aku terima aku terima je..
sbb mcm tu bru gentleman..”

lucu kata2 zaman remaja masih kena ingat nih..
zaman budak2 y masih x matang..
zaman enjoy gila2..
e2lah zaman remaja kan..

thnks sebb awk berani mati tanpa pengetahuan saya but…

kita maybe setakat kwn je..
ye sy tahu mungkin dr dulu ag awak simpan perassan dkt sy kan..
sy tahu tu even sy just buat mcm xtahu..
drp dulu ag sy reject je awak kan..
skrg pun mcm bde sama berlaku..
even 100 times sy reject awak..awak tetap xputus asa..
sy tahu kesunguhan awak..sy blh nmpak..
lau x sungguh xkan sampi masuk meminang kan..
but
jika awak xmajuk lama sngt dulu,
lau awak dtg balik dlm hidup sy 2 tahun y lalu,
lau awak xlari masa sy still tnggu n cri awak dulu,
mungkin ke kita bersama skrg??

Mungkin ye mungkin x kan..
Sbb jodoh hnya tuhan y leh tentukan..

Apa y sy tahu skrg..
Sy rasa mcm biasa je..
Iye, sy tahu dulu sy hrp sngt awak akan maafkan sy, kita blh kwn balik, kita blh mcm dulu bergila..
Mungkin kita blh cuba dgn hubungan tu..
But skrg sy just hrp kita kwn mcm biasa..

Hati sy dah mcm lain..
Mcm sy dah blh terima awak ada atau pun awak xada..
Dlm 2 tahun bnyak bde berlaku..
Sy sakit hati ngn awak y xendahkan sy..
Smpi some time sy putus asa..
Sy rasa sy betul2 bersalah buat awak mcm org bodoh..
Atau mungkin sbb sy jumpa ngn org lain dah??
Ciri2 dia nak sama je mcm awak..
Maybe just 60% but dia x tinglkan sy wlpun sy buat dia mcm mana pun..
Even dtng juga mood nak mrh dia mmg dia x lyn sy smpi 1 bulan juga r..
Pastu tiba2 mood baik blh nak mcm biasa..
Senget betul dia tu..
But dia xpnh lama tinglkan sy..

I hapy with him now..
Even I relly hate him..(sbb dia ???)

Ag pun mak sy ckp sy
“BLM JUGA KAU TU TUA!!
RELAX JE DULU..
TNGGU 5 6 TAHUN BARU MAK KASI KAU KWEN..”


Hebatkan mak sy…
Dia x fikir ke nti 5 6 tahun umur anak dia dah brp..
Blh jadi anak dara *** dah tahu mak..
Erm..nsib lah anak y degil nih nak dgr ckp lau bab2 mcm nih kan..
Sbb org ckp apa y mak n ayah kita tentukan pasti y terbaik..
Pegang ngn kata2 tu…

Berbalik pada awak..
Mungkin kita dah mmg dijodoh kan supaya kwn je drp sekolah smpi ke tua..
Just that..
Mungkin e2 je y terbaik utk kita

Sy rasa kali nih sy xslh kan…
Kita mula sebagai kwn..
Kita xada decler apa2..
Kita mcm biasa je kan..
Tiba2 je bde mcm tu jadikan..

I’m so sory apa y berlaku dlm hubungan kita nih..
But if u want be my frends?
Im still here..

Mungkin sy bkn jodoh awak..
Mungkin sy bkn y tercipta utuk awak..
Mungkin sy bukn y terbaik utuk awak..

Mungkin semua y dekat atas tu ada dkt luar sana..
Tngah tnggu awak cri dia..
Tngh harap awak bhgiakan dia..

Mcm org dulu2 ckp..
Lau ada  jodoh ke hujung dunia mana pun kita pasti akan bertemu juga kan..

So..
Berdoa jelah..
Apa y tuhan bg tu pasti y terbaik utk kita kan..ehhe

Hope.. .. .. .. .. .. ..










No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME