Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kenapa@why??


apa kata aku bagi soalan dkt kau org, kalu blh jwb aku belanja coklet 10$ sorg duit kau org sendiri..napa laki dan prmpuan xblh kwn bek, kalu kwn bek comfem ada perasaan asing akn muncul??


KENAPA??!!

sapa blh jwb..aku tahu ramai juga blh jwb kn..aku pelik lah manusia nih..kalu kita buat sombong mula dia ckp kita keret nak belagak, perasaan dia cantiklah 2(kalu prmpuan), (kalu laki)perasaan hensemlah 2..tapi kalu kita buat bek lain pulak jadinya, mula lah jatuh cintalah..ish xsuka betul..ramaikan y kena mcm nih..cikgu aku ckp laki n prmpuan xblh kwn bek..skrg baru aku fhm napa..

bkn aku xsuka kwn dgn bdk2 laki nih..mmg fun kwn dgn dia org, contohnya kwn aku masa dekt sekolah SMK SERI BESUT hakim meli, bukhari (ni aku pling xsangka blh jadi kwn aku), pokwe, matyo, kiran n ramai lah lagi..tapi dgn dia org stedy geng..blh buat lawak lagi..mcm poyo je..masa raya hari 2 kita org jumpa balik, blh lagi menyakat mcm kami fom5 dulu je caranya wlpun dah lama tinggal..seronok...

tapi y paling aku menyirap bila disalah ertikan ke ikhlasan y ditunjukan n sikap bek y diberi..kalu dia ada hati dgn kita, pas2 dia luahkan tapi kita tolak dgn kwn bek dia blh terima xapa, nih mula lah nk mrh2 kita n kutuk2 kita, apa kes geng..agaklah..ckp apa guna kasih syng y dihulurkan x hargai..
bkn ke ada y pernah ckp xsemestinya org y kita syng xtnjukn syng dia pada kita mcm kita nak xbermksud dia xsyng kita, xhargai kita..kdg bek kita xtnjukan kalu 2 lagi meluka kan dia...kalu kita tnjuk kita hargai dia, mkin dia menaruh harapan bkn ke makin terseksa dia 2 kerana terluka..tapi pernah ke dia fikir??

PERNAH??

XKAN..kerja dia tetap nak salah kn kita..okey fine..aku mmg xpernah a nk hargai kau n xpernah nak hargai sesiapa..puas ati kau..aku dah bosan lah hidup mcm nih..asyik nak fikirkan org je..pernah org fikir pasal aku??
kita nih ckp bek xnak luka kan ati dia, ckp elok..bkn nak fhm..okey fine rami lgi prmpuan cnti kau blh cari drp aku kn..carilah, n aku doaakn kau jumpa dgn jodoh kau..moga berkekalan..n kau jumpa org y hargai kau 2..
satu je nasihat aku dlm percintaan mana blh pakse..aku harap kau fhm..percintaan y dipaksa xkan bhgai..
ish!!!napalah aku tension kern kau nih..tolng lah..pnting ke kau 2??







Bloq nih nama ABREACTION Y'E-TA kn so, aku nak lauhkan apa y terpendam..kalu ada ada y terasa maaflah..aku dah lama tahan..sampi aku rasa mcm nak tumbuk je kau y bajet bgus 2..xapalh kau lagi bagus drp aku..kau ada segalanya,rupalah n everthing..u beter than me right..!!!



No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME