Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

unggu kebahgian azali + hijau ketenangan jiwa

kalu dulu aku nak beli brg apa2 aku akn beli brg warna unggu..baju ke, alat2 peribadi aku semua unggu..sampai kwn dah nek bosan..sampai cik pez blh ckp..
sy bosan lah dgn hidup cik eta semua sama je warnanya
xkisah aslkn aku happy..sampai cik putri pun dah tahu kalu aku nak beli baju..
ha..awk suka unggu kn unggu nih cantik
kalu time nak beli mmg e2 lah y selalu dickp kalu time aku nak mintak tolong dia org pilih kan n carikan

lbh kurang mcm nih kot baju2 bakal aku beli..
aslkn unggu rebat je..tapi msti cntik juga
hahhaha

tapi xlah sampai sampai semua brng sy warna unggu k..ada juga warna lain, kalu x buta warna aku nti coz hari2 aku tgk unggu je..nti semua bde aku nmpak unngu..tgk muka kwn2 pun nampak unggu..ish bahyanya aku klu mcm 2..cuma sejak sampi sabah nih warna 2 dlm alat peribadi aku dah kurang dah ciket..cuma nak beli baju2 je nak cari warna 2..kalu bab baju kurung aku n baju raya aku lagi lah semua unggu..dasyat gila aku nih semua unggu...dah 3 tahun baju aku asyik ungu je...hahah...tapi y penting aku x bosan..aku makin suka tgk unggu..mcm bahgia je rasa n comell..

kalu nti khwin nak warna unggu tau baju nikah aku..kalu nak dtg kenduri aku, kau org wajib pakai bju unggu juga tau..kalu x jgn nak dtg..haha..xkan lah kot sampai mcm 2 sekali..aku gurau je..
kot..rumah aku pun nak cat warna unggu kut nti khwin..so kalu laki y nak dkt aku 2 xnak khwin pakai bju wrna unggu aku xnak khwin dgn dia..wajib unggu k..so, sapa nak dkt aku fikir bek2 k..hahah

smartkn kalu umah aku lps khwin unggu mcm nih
nak umah sendiri!!

tiba2 aku teringat kata2 cikgu dasuki (nama je mcm jepun tapi melayu k asli lagi) cikgu psv aku masa form 5..menurut teori seni y dia belajar lah kan warna unggu melambangkan kita suka kan kaum sejenis..aaaaa...tidak, aku xsuka..aku suka laki lagi..xnak..xapalah y penting aku tahu aku suka laki..lagi pun e2 hnya teori dlm seni je kan..bkn betul sangat pun..kn??

laptop aku nih baru lps baiki so kenalah set semua lah kan..google chrome, ym aku n desktop aku nih..masa duk set balik tiba2 je semua warna y aku pilih mesti hijau..
ish mcm xkena je..dulu aku wajib unggu..baru smart..ish nih tgk hijau je rasa smart n tenang..ish pelik dah nih..sampi bloq aku pun dah bergabung warna hijau n unggu..desktop aku letak gmbar pokok y menghijau..google chrome aku lak tema rumput..ym aku pun hijau..nampaknya baju2 aku bakal berwarna hijau lah semuanya lpas nih..haha..xnak...xapalh org kata kita tambah warna kegemaran xapa kan..jgn tambah laki dah..setia eta2..setia k..pulak dah..lain drp topik dah nih..

nih gambar desktop aku skrg..
nih gmbar ambik sendiri k..smart kn
tenang je rasa


unggu jgn risau cik eta tetap syng awk lbh..walpun hijau mcm menarik minat cik eta..hati cik eta tetap unggu..hahaha..mcm ckp dgn pakwe  lak aku nih..
bkn unggu je, putih n kuning semua ada k..

dah2 drp mengarut megapu mcm nih bek tidur...slm mlm..tidur lu k..dah kul 2 pagi dah kejap lagi kul 3 dah..ish..anak dara apa lah nih...jom tidur geng...



No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME