Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

penat yang t'amat..


sejak 2 menjak nih, aku dah x blh nak tidur lena..kalu kau org nak tahu aku nih kalu bab tidur mmg lah juara..baring je kejap terus tidur mati..dah xsedar apa yang berlaku disekeliling aku masa aku tidur..

tapi sekarang kalu tidur pun aku rasa mcm tidur2 ayam je..mata tutup tapi hati resah memikirkan..otak pun x rehat, sepatutnya kalu time tidur e2lah time otak kita berehat tapi aku rasa lain..makin penat coz 24 jam otak berfungsi walpun tengah tidur..hehehe..kau org tahu xnapa??


kerana buat majalah kolej..wowwww..penat geng hanya tuhan saja nak tahu..kami (huga-huag crew) dikerahkan siapakan majalah dlm masa 1 minggu lbh je..4 hari bulan dah kena hantar..kau orang bayangkan dalam masa 1 minggu lbh je nak siapkn..matilah kami sebab e2 lah otak kami x berhenti berfikir..dah lah gmbar x cukup, karya xada studen yang hantar..ish bnyak lah halangan..tapi kami cuba tempuhi dengan tenang dah cuba atasi halangan e2..disebabkan mencuba mengharungi pahit getir menyiapkan majalah kolej kami nih(mcm p berperang je ayatnya)..tidur mlm tergangu, tidur kul 2 3 pagi..pas2 mula lah tertidur dlm claz..puan pulak marah2..ermmmmmmmm..layan jelah..berkorban ckp org..

inilah crew redaksi majalah KJMT

 dlm gmbar atas ni xada gmbar cik putri n ruby..
cik putri xada coz dia y tukang ambil gambr nih..
bagi gmbar dkt bawah lak xada cik emma 
coz dia gatal nak balik awl kn..so padn muka

Ini lak gmabr2 y sempat posing masa 
ngah buat kerja..n masa sesi photografik
dengan studen2 n pekerja di KJMT
org ckp hilangkan tekanan..heheh…
snap!!hurry!!
dlm pejabat..tngu nak ambil 
gmbar pembantu tadbir 
 With freshi

focus dlm melaksanakan amanah dan kerja
takut nti salah lak..heheh...
  




kami nih kalu ada je masa free terus kami p libry p siapkan majalah..
walapun 6 laptop diguanakn tapi kami rasa tetap lambat..kadang laptop nih satu tngah2 sedap2 buat majalah mula lah nak hang..kena pelempang sekali laptop nih baru tahu..menyampah..

so kami semua ada tugas masing2..cik putri ketua editor (tapi buat juga kerja edit2 gmabr), cik pez, cik edya setiausaha..kerja menaip2 2 blh lah kasi dkt dia orng(tapi sebab kerja bhgian grafik banyak n xcukup kaki tangan so termasuk jugalah dia org bahgian grafik)..ruby n cik emma bahagian photo..kerja dia orang ambil gambar (tapi mcm aku ckp bhgian grafik xcukup org so dia org pun menolong lah juga)..aku n cik esyah bhagian grafik..aku ingat kan grafik nih senang je rupa-rupanya majalh bergantung pada bahgaian grafik 90%..but aku bertuah coz dapat crew yang mmg suka menolong dlm penghasilan majalah ini..thanks guys..syng dkt kau org..tanpa kau org bhgian grafik comfom baru brp% siapkan..hehehe...
sebabkan buat majalah nih bnyak bde xsemapt nak buat mcm2 bnde contohnya..kain baju xsempat nak basuh, kain yang dah kering xsempat nak lipat..bilik bersepak xsempat nak kemas..bngun nak p claz kul 7.40..hahah..cantik tapi selmat jenis kami 1 bilik nih jensi cepat bersiap(cik pez n cik putri), kalu x menagislah coz terbangun lmbat..
disebabkan kerja edit majalah nih lah aku terabaikan kwn aku y memerlukan aku ketika ini..aku dah jnji dgn dia apa2 berlaku aku akn selalu ada disisi dia..tapi aku rasa mcm mengabaikan dia lak..sorry banyak2 cik mie, bkn xnak layan tapi eta terlalu sibuk..tertekan dengan kerja y ntahlah..penting bagi kolej tapi tekanan bagi kami..tapi eta tetap ingat dekt cik mie tau..heheh..nti siap je majalah nih..kita gayut k..hahaha…insyallah..cik mie jangan takut k..anggap je e2 dugaan allah nak tgk kita kuat ke x..cik mie kan kuat..hahaha..setiap penyakit pasti ada ubatnya puan eta ckp, atas kehendakny shaja nak kasi kita semboh ke xnak..oleh e2 mintak lah selalu dengan-nya k..heheh..sebenarnya eta pun bkn arif sangt pasal bde nih..dengar org2 ckp je..lge pun best duk hospital nurse bek2 mcm eta tau..hahah...poyo lak...xapa kalu ada apa call je xpun msj je..eta akn cari masa utk mimi..hehe..okey syng..rindulah dekat awk..syng awk tau..nti kita mkn aiskrim k sama2..
n pada crew huga-huga harap2 usaha kita n pengorbanan kita nih dihargai n dikenang bkn di cerca..hnya kita y tahu pahit getir y mengkritik xtahu..so biarlah apa y berlaku aslkn kita sudah buat y terbaik..heheh..ntikan hasilnya k…



2 comments:

Unknown said...

yes cik eta...i'am very appreciate with all u have done!! congratulation to all my crew because u all give 101% commitment in these magazine..i love to enjoy the moment with all of u because we r FRIENDS...Forever with, Remember the moment we shared, Is good to being together, End of sadness, No more fight, Do it together and Shines with loves...
let other people jealous with us because of "huga-huga crew" made many thing in one things...

eyeshahsimon said...

ok,,,,pnat2 pown happy..xckup tdo..huhuhuhu....hope keje2 kite di hargai...huhuhu.,,thanks 2 putri yg pling brkeje kras...ke sne ke mari..huhuhu

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME