Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

20th sudah..huhu

Semlm hari y paling bermkna lah dlm diri sy..aku dah masuk 20 tahun..huhuhu..sedihnya..dah masuk alam dewasa dah aku nih..dah xblh mcm budak dah aku nih…

eta ingat awk dah dewasa tau..huhuhu..sedih..

03/11/1990 at 11am Puan Noriah Ismail telah melahirkan sy (norjuwita jusoh) dengar berat 2.8 kg..kecik kan masa 2..skrg??ish2..no komen…aku di lahirkan di hospital jertih..hahahaha…aku xingat sangtlah pasal2 aku kecil dulu..
Ini lah cik eta masa kecik

Comel kan

2/11/2010..aku ada osce utk hari akhir..tapi kul 3 lbh exam aku dah habis, so aku n cik piz p dkt blood bank utk derma drh kali ke-2..darah aku kali nih disedut(disedut ke??) sebnyak 450ml..hahah…bangganya menjadi penderma darah..namun bila aku sampi dlm bilik tiba2 je aku pitam n muka aku pucat nak mati..dah xada darah dah kalu toreh muka aku..hahah..kena mrh dgn dia org, dia org ckp jgn lah derma drh lagi lain kali..dah mcm kena renjatan dah aku nih..so disebabkan aku dah pening, mlm 2 kerja aku rehat je atas katil xlarat…
Ini gmbar hiasan shja..
kalu di hospital tawau lain tempat
derma darah dia...

Tepat2 kul 3/11, msg mula masuk..first msg drp cik mimi..hahha..dia Berjaya menjadi org first ucap birthday..thnks cik mimi love u…hehehe..di ikuti pagi 2 munirah, harif faizi, kak ya, adik ati, abg aku, shima…mak n ka kana aku just call ucap best day aku dlm ptg 2…
Ini lah cik shima, cik mimi n me..

nih gmbar masa raya..

Masa ptg 2 aku dah lah letih, gntuk gila..tiba crew2 huga2 kena kan aku dgn cat..tidak!!..blh pulak dia org letak anak cat dlm selimut aku..apa lagi meraung lah aku..aku nih mmg fobia bab2 cat nih..terus aku menangis mengigil2..huhuhu…
comelkan..tapi kalu cik eta mcm nih
mmg dah lama terajang cat nih

Balik je clas kul 5 aku terus tidur sampai mlm(kul 9.35 pm)..sebenarnya aku tnggu msg wish best day drp sesorg sebab 2 aku tidur..aku xnak sambut bestday aku..sebab aku jadi ingat dia..selalunya best day aku pasti dia ucap tapi tahun nih aku tnggu sampi kul 12 am dia x wish..mknya dia mmg benci dkt aku..xapalah u..aslkn I ingat u…I xharap kan hadiah u tahun nih..just harapkan u wish je…maafkan dosa I selama nih k…setiap kali msg henfon I bnyi I harap sngat u..tapi hampa..

Bila aku bngun tadi dlm kul 9.45pm tadi ada msg cik mimi..dia ckp ada something 4 me in her bloq..aku pun pinjamlah laptop cik putri buka..yaallah cik mimi mmg suka buat aku menangiskan..thnks bnyak2 apa y awk tulis dlm bloq 2..sy syng awk, syng sngt2!!!..awk ingt lagi last bestday y kita sambut sama2 ye..tnggu ye..nti cik eta blik besut, kita tukar2 hadiah..rindu sangt awk…awk tahu..bila sy baca bloq awk sy ngis je..saja awk kn mimi..mmg suka buat eta mcm nih kan…

kalu klik di url nih tahulah apa cik mimi tulis 4 me..

Pas buka bloq aku buka lak facebook aku…ini pun satu bnyaknya kwn aku di fb ucap best day dkt aku..sampi letih tngan nak menaip..akhir sekali bila dah mls aku just copy n paste je..(so buat kwn dkt fb kalu xterbals thnks 2 sory lah…bkn sombong, lenguh tngan cik membls..hehe..thnks kepada wish 2 k…jasa kau org xkan gua lupa)…tiba2 je aku nih..ngah syok bals thnks dkt semua y ucap bestday aku dkt wall, tiba2 cik eyda dtng tutup lampu..cik putri bwak kek..huhuhu..

Apa lagi mandi bedak lah aku..sampai masuk dlm mata..merah wow mata gua..hahah..tapi apa pun cik putri suruh buat wish n tiup lilin dulu..haha..pas2 kami pun berpartilah..mkn sandwich, coki-coki, air the, air sky jus n kek…wlpun sederhana bde nih dah cukup bagi aku…aku dpt hadiah..comel..siap2 ada ucapan lagi..aku nih keras2 pun hati tisu..baca je ucapan mereka terus aku tngis…Thnks crew huga-huga love u..

 inilah hadiah y aku dapt 4 20 birthday..
thnks crew comel...

muka aku y comel lps kena mandi bedak with
mknan n hadiah crew2 kasi cik eta


Happy tody wlpun tanpa wish drp dia..hehehthnks my frends cik mimihuga2 crew..cik putrid, cik pez, cik eyda, cik eyah n xlupa kak kedin ku cik emma

3 comments:

xalimx said...

ku igtkan beruban tadi...hahaha

Nur Shamimi Jamudin said...

saya banggaaaaaaaaaaaa dapat jadi org pertama wish besday awak...hihi.... kenangan 2 xkan dilupakan sampai bila2,,,mimi akan merindui kenagan itu..i will waiting 4 u to come back from tawau...love u 2 eta...(^_^)

psstt **:: waiting untk ucpn sape 2...hihi

mISzzE eta said...

xalimx : mana ada muda ag xkan dah beruban kot...

mimi : heheheh..bnga kan..tnggu eta tau..eta pun xsabar nak balik nih...
bab 2 adalah..maybe sbb slma dia ada dgn sy, sy xpernah hargai dia..heheheh

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME