Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kerinduaan akibat penempatan

Kiranya hari ni genap seminggu aku meninggalkn KJMT..bkn sbb aku balik semenanjung tau..sebb aku kena hntar p praktikul di luar kolej...biasalah utuk melngkapkan praktikul 4 sem 3..



Tidak pernah aku dilanda kerinduan sebegini tau..selalu teringat2..jujurlah aku ckp aku betul2 rindu kolej buat masa skrg..aku pun xtahu napa..first time nih aku rindu nak balik kolej…selama nih nak ingat kolej pun mls n kalu duk kolej comfem fikir nak duk penempatan luar jelah kerja nih..ini lain lak jadinya..
tapi aku betul dilanda kerinduan pada katil aku di tengah y di apit oleh katil cik pez n cik putri, barang2 aku n tedy bear aku..
tiba2 lak ingat en tedy..alamak..

tolong nak blik kolej… 

kali nih penempatan aku tanpa cik pez coz kami kena penempatan y berlainan..sunyi lak tnpa dia..selalunya aku always with her, this time..no..huhuhu..sedihnya…masa aku hntar dia utuk nek bas ke kunak (aku x bertolak hari sama) aku dah menangis terus aku nek ke bilik x blh tgk bas bergerak nih..sayu rasa..ahhah..lucu kan..



kali nih aku dihntar ke LAHAT DATU selama seminggu..kali nih penempatan aku bersama2 dengan kak su, lidyana, ejah, su, kak syidah, syidah n mun..kami 8 org ditempatkan di HOAPITAL LD di bahgian labor room mereka..mula takut juga tapi bila dah kerja disana seminggu aku rasa seronok dan rasa mcm xnak balik je rasanya..fun staf okey, sister dia pun okey..banyak bde kita org belajar disana..thnaks all the staff at LD..see u agin next year..so pada sapa yang bakal p LAHAT DATU so xpyh lah risau sana okey juga..mesti kamu enjoy disana nti..

penempatan kedua kami lak di KK APAS BALUNG..DI sini no komen lagi lah coz blum lagi bermula praktikul kami..esok barulah bermula..hehe..harap2 semuany berjln lncar..insyaallah..di sini kami ber4 je coz kak su, lidyana, kak syidah n su di hntar ke KKIA LAHAT DATU..so berpisah kami selama seminggu…alah seminggu je pun kan..sedapkn ati sendiri..heheh..bilik b1-11 ntikan aku pulang sabtu nih..rindu sama kamu..

lpas nih kami akn menjalani praktikul di bahgian TIBI, MENTAL, PERAWATAAN AM & PERANCANG KELUARGA then balik kmpung..home wait 4 me…aku harap semua berjalan dgn lancer sepanjang partikul kali ini..biarlah unsure yang tidak senang 2 tidak timbul mls nak fikir bkn apa..harap2..



sebenarnya sebelum nih pernah juga aku kena penemptan luar selama 2 bulan tapi kena tidak rindu tapi kali nih lain sekali...apa2 pun wish me..

WISH ME GOOD LUCK 
See u next time..au revoir
(bye dlm french)

gambar blum lagi kasi msuk dlm laptop coz xada usb ntilah k...

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME