Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kERja xhABIs..aPALah

Sedar xsedar dah seminggu aku dkt kk..lau nak tahu apa y aku buat dkt kk just baca dkt bloq
Mls aku nak tulis bnyak2 kali coz nti sama je cite dgn cik putri punya..y aku nak cite sehari selepas aku balik cinh..mlm 2 kan letih sampi2 dah kul 10.30 pm.. so pasang2 cadar, basuh muka, lapk2 dlm bilik ema jap then apa lagi tidurlah..wlpun dlm bas dah 12 jam tidur but still gntuk..biasalah mmg hobi aku, cik putri n cik pez tidur..lau xada kerja nak dibuat mmglah  tidur  hobi kami..
Esoknya punyalah bngun awl kul 7 but p pu(buang air kecil) je pas2 sambung balik tidur sedar2 balik dah kul 11 lebih..e2pun mls nak bngun sebenarnya but bila fikirkan bju bnyak gila x terbasuh paksa lah diri bngun drp tidur..alang2 dah bsuh baju kan so mandilah sekali kan..bila siap je semua kerja y penting masuk2 bilik tgk brg2 xterkemas lagi..aduh sakitnya mata..apa lagi mngemaslah bkn mgemas brg y balik kk je but mgemas semua brg aku y ada dlm bilik nih..biasalahkn nak balik umah dah kn, lbh kurang seminggu lagi...
xsbar nak balik...
lgepun next sem kami dah kena pindah coz miss kami nak kasi blok asrama kami nih pada freshi kami y akan dftar xlama lagi..so kena lah mengemas demi adik2 freshi kami..ermmm...bikin panas mis nih... 
sebelum mengemas harus pakai mask ye..!!
so apa lagi alang2 kemas lah semua..bila dah kumpulkn sekali semua brg 2, terkejut berut aku..mana xnya bnyak juga brg aku upanya..ingat ciket...mentang duk dlm bilik nih lbh kurng 6 bulan..x pindah2..lau p penempatana pun kejap je..rupanya bnyak juga harta karun y tersembunyi y bru jumpa..
 ninlah cara nurse mgemas bilik...
mcm tokan pecah kan bilik2 anak dara nih...
nih harta drp kkm kasi..masa kmi nak dihntar kecinh..
setiap sorg dikasi..rupanya ada lagi..ingatkan dah buang dlm tong sampah...
 lau kau org nak tahu aku nih suka simpan brg org kasi aku..bnyak jugalah..kdg2 bde y bodoh mcm pembalut hadiah, sampul surat pun aku simpan..aku tgk bnyak jugalah...but xingat lak nak ambil gmbar..but aku dah buanglah..sory lah xdpt nak amlakn hobi aneh aku 2 dkt cinh coz nti susah aku nak balik semenanjung nti coz lbh brg..ehhehe

kemas punya kemas sampi kul 4 lbh still xsiap..perut dah bunyi mcm2..apa lagi p lah bndar mkn dgn jnji balik kemas semua biar siap..
.....LapAR....
tapi bila dah balik erm...apa kau org rasa aku buat??kemas atau buat bde lain??


kalu kau org nak tahu penyakit mls lak dtg meyerang aku..
so apa lagi lempar semua baju2 n buku dlm kotak ltk tepi dinding..
(buku n baju nti cik yenn kemas nti dekat2 nak balik lak ye..hehe)
hasilnya...
 
bkn makin cntik makin hodoh bilik nih..sakit mata pun buat2 xtahu jelah...


alasan tol minah nih sorg...apa pun kita tgk lu jnji yenn akn t'tunai ke x..hehe..org lain kemas bilik makin canti but aku kemas bilik makin meyemak lak bilik nih...hehehe...
hope..
doakan sy agar rajin ye..smile..

2 comments:

Anonymous said...

HEHEHE . . MUDAH2AN ETA JADIK RAJIN YEWK . . AMIN . . NGEH3

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME