Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

s.c.n......

skrg dkt LAHAD DATU...YES!!!!!!!!!!!!
akhirnya sampai juga gua dkt cinh...thnks to aina to bagi pinjam laptop to me to tulis2 apa dkt my lovely bloq...

skrg gua dkt penempatan kebidanan..3 minggu pertama nih kena lak s.c.n.

alah tempat baby baru lahir y ada mslh tu..best!! sangat...kiri kanan semua baby..sejuk ati tgk muka bby y comel wlpun diri penuh mslh..
???napalah bby nih comel2 ye semua..??? 

sory ye..xada gmbar masa dkt sna buat skrg coz tngah jadi budak bek lagi xbwk fhon p kerja..tapi sebenarnya bkn apa, duk bwh tanah, so xada lain tempat kerja kali nih..xapalah..happy juga hiburan with bby nih...

mcm nak jadi bby balik..xpun nak anak cpt..ehheh..gatal..
kerja dulu, hbiskan belajar dulu....

kerja dkt ld nih best tekana kerja kurng ciket..heheh..belajar pun lbh..dia org cinh suka mengajar..sister pun okey..time p kerja kami pakai sandel je tau...(jgn ckp dgn org)..sbb kami dlm wad s.c.n pun pakai selipar jak coz sana kan kebersihan diutama kan..takut bby kena kuman drp luar lah..bby y dlm tu kan lmh antibodi badn..

disana kerja kami bsuh tngan jak, xada kerja lain..sampai nek kaSAR dah tngan nih men dgn sabun jak..terpaksa takut jngkitan..APA2 pun xSAbar nak kerja utuk esok..time to rest dah.. 
TATAT..ADIOS....

so PADA PUAN2 Y ADA ANAK BARU LAHIR TU KERAP2 KALI LAH BSUH TNGAN YE SBLM SENTUH ANAK ANDA TU, ELAKAN PENYAKIT Y DI BAWA DRP TANGAN KITA..
ELAKAN LBH BEK DRP MENGUBATI...

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME