Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

PuaSA @ sAbH

Tahun nih dah kali ke-3 lah kiranya kami puasa di sabah..n maybe terakhir..i like it mknya xlama dah nak blik..yessss……..

Kau org pnh ke puasa2 jauh drp family mcm kami nih dah lh tempat asing..
bosan tol..iyelah xada lauk kegemaran mkn apa y ada je..xada y nak masak mcm apa kita nak…
tapi thun nih ada perbezaan ciket coz kali nih puasa dkt luar drp kolej..hahah..
(ketawa bhagia)

Selalunya lau puasa dikolej ada tukang masak dkt dewn mkn, lau nk sahur bgun jelah jm 4am lau x..senang je xpyh bgun..nak buka pun xpyh fikir nak masak apa semua dah tersedia..senang kan..tapi xbesat, kdg2 lauk dia xsedap, xada rasa..xikut seleralah kata org…ermmm..

Tahun nih kami keluar penempatan ke klinik kesihatan merotai besar..so blh lah mask sendiri..lagi2 y duk penempatan kali nih semua geng sendiri..funnya..kak sham, umie, nor, feza & lyd…so sapalah jadi tukang masak nih??sapa y rajin nak bgun pagi utuk sahur nih…??

Kita tgk lah mcm mana nti…
Selamat berpuasa semua..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME