Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

bALik rAyA

Tahun nih aku balik raya..

Yes!!!
dah lama gila aku rasa x balik raya tau..mcm excited gila..
seminggu sblm balik pun dah xada mood nak kerja..

Dah 4 years beraya tmpat org je..
Dpt juga khirnya beraya tmpt sndiri..
 ayah n mak..
bdk penyibuk 2 org tu..
 my family but don't have kak ana..
 family kak ya
family abg


 tahun nih tema gray.
but aku pun xtahu napa ayah blh salah jadi pink tu..
salah sapa erk..
padahal awal2 n dah lama kasi tahu..
mungkin ikut adik atie kot..
adik atiq kan gary+pink..

sebnrnya bju sy pun last minit beli..mlm raya tu bru p beli, sbb sy punya baju sebenrnya wrna putin+pink.
tapi bila kak ya, balik2 membebel..
mcm mkcik tua..
keluarlah aku mlm2 raya meredah jln raya y buzy utuk baju raya aku this year..

meriah juga upnya mlm2 raya.
semua brng2 y dijual murah2..
lain kali beli mlm raya lah ye..
inilah hsil pembelian mlm raya..

disebabkan mlm raya tu aku mkn daging..
aku xblh mkn daging..
pagi bgun dh kena "migrin"..
ubat tingal dkt sabah..bguskan..
gatal angat kan..

bgun2 je muntah balik2..
tapi mood raya tinggi..
sakit2 pun cuba juga beraya..
 apa pun yang penting 
hapening beraya dkt kmpung.
wlpun mcm mana meriah n happening beraya tmpat org..
y pnting dpt raya with family..
kemeriahan dia berbeza betul..
nikmat juga akhinrya lpas 4 tahun 
x pdt raya with family..

i wish next year i will get this time again..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME