Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kebosanan bersama fezah

Bila masing2 kebosanan mcm nih lah jadinya..

ini kwn aku yang sengal..
nornafizah binti jusoh (nama ayah je sama..bkn adik beadik k)
skrg ngh bljar dkt UPSI..
but skrg ngah prktikaldkt mana aku lupa lak..

nak di jadikan cite satu mlm tu..
dtng kebosanan dia..
tiba2 gatal tngan dia send aku pic dia..
konon utuk lepaskan rindu..takut aku rindu dia..

jadi angin gatal n gedik kami berdua keluar..ahha..
ambik kau..mula lah berbalas gmbar..


jadi sbb saja nak kena kan dia aku pun suruh dia tukar walpaper dia di henfon...

 ini wallpaper di henfon fezah
ini wallpaper di henfon sy


xpuas hati setakat walpaper henfon, pic dkt whsup pun aku suruh tukar..
tapi si kwn nak xpuas hati sbb kena paksa..
dengan xpuas hati dia p post dkt instgrm dia..haha
cian si kwn..
aku tahu dia syg aku..wlpun xpuas hati mcm mana pun..
jadi inilah pic walper whsup
ini pic whsup fezah skrg
ini pic whsup aku skrg
jahat kan aku..
alah saja nak manja2 ngn mber aku..
biasalah sorg duk perak, sorg duk sabah
teknologi skrg je blh dekatkan kami..
kami bermanja2 n bermesra jarak jauh..

fezah.syhg kau ketat..sebab kau melayan gila aku..
n aku melyan gila kau..
rindu nak jumpa ag...

lau gila, gatal n gedik kau dtng..
cri aku k..
kita bergila sama...
hahha










No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME