Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

2014

 
2014 dah upnya..
but to me mcm xada apa bezanya..

mlm hpy new year pun duk dkt pulau je sambut ngn aina..
tgk tv je kami..
menyedihkan..org selalu mlm new year kour lepak,  p sambut new year ngn kwn, tgk bunga api..
kami erm..kejadah betul..
aina lyn buat senaman mata (tidur) & aku lyn cite y keberapa pulih kali dah tgk..
e2lah kehidupan pulau kan..haha

apa2 jelah aslkan kehidupn aku diteruskan n i am alive where ever i am..

bnyak kan kenangan sepnjang thun tu..
mcm biasa r ada manis n pahit kan..
but semua kenangan tu buatkan aku tersenyam skrg..
even dulu sakit utuk di ingat..
sbb tu y mengajar n menjadikan aku skrg..

aku mulakan 2014 dengan cancelkan semua impian aku n jnji aku slam nih..
nmpknya impian aku xkan tercapai..
but it okey, i still hapy even my dream canot be realize..

asalkan kamu ada bersama sy..






No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME