Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

hoLiDaY @ lANgKawi

Sebenrnya dah lama nak update pasal nih but baru berpeluang nih..

Alah pasal yang balik bercuti ke langkawi tu..

Haha..kan betul2 kena cubit ngn mak sbb buat kejutan mcm tu..
Ayah je yang relax mcm tahu2 je anak dia balik kan..
Kuat kot firasat ayah..ahahah..

Tapi y bikin panas kak aku ambil lambat dkt airport..
Aku smpi area2 jam 8 lbh..tapi dia ambil aku dlm area jam 9 nak ke 10 pagi..
Punya sakit hati sy..
Sudah lah aku x tidur semlman..
(sbb ada org gatal dlm flight cuba raba gua..smpi gua xblh tidur sbb takut nti dia buat lbh..ambil kesemptan betul bdk tu..cis..hampir spoil kan mood aku masa tu)
Bikin panas oo my sis nih..
Ini lah ragam2 my nephew bila sy dlm keta..
Penat nak lyn..
Mam bum nak tidur pun susah mcm nih lau dia org balik kacau..
Mama bum mengantok syg..

Apa2 pun percutian tu mmg hebat..
Mlas nak cite bnyak y pntng tgk pic jelah k..

Holiday at LANGKAWI DAY 1

Holiday at LANGKAWI DAY 2

Ragam my nephew..

Ada yang malas jln..
Merajuk, mengamuklah..budak2 bnyak ragam..








Lau bagi mak, kak ya, kak ana, che the mmg best bg abg n ayah mmg kopak r..
Nak tahu napa..
Mmg bnyak gila kan brng beli..
Aha..sana kan brng bebas cukai mmg gila lah mbeli tu..
Sabra jelah..
Slmt aku stay sabah lau x aku ikut borong juga tu..ahaha
Lau x dengan aku kopak..

Mcm kejap jekan wlpun sebnrnya 5 hari jugalah berlalu
Xsabar nak tnggu untuk tnggu tahun nih punya  plan..
Sbb dia org plan dtng sabah..
Yahoo..                            
Xsbr nak tnggu bulan 12 nih


Family trip is the best thing u have..
Becouse u will spend time n hapynes with them @ family..



No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME