Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

cinta??apa y ada pada nya??

ada apa dgn cinta??bestkan cerita 2..
tapi aku bkn nak ckp tntg cerita 2 but nak ckp psl persoalan nih..
ada apa dgn cinta..
aku tgk dlm percintaa ada y bhgia ada y merana..
y merana lebih bnyak drp y bahagia..??
aku rasa sama ja..bahagia n merana sama banyak

try kita tgk y merana??
masa awl bercinta  dulu, mmg dunia nih lah kita punya kn but bila dah lama suram
engkau n aku mcm dah xada rasa..
(untuk semua y bercinta ya)
mcm kata pepatah dlm novel lah

cinta ibarat secawan kopi
yang hanya hangat seketika, 
sewaktu panas, aromanya wangi dan rasanya sedap..
tapi cuba kalu dah sejuk,
pasti baunya dan keenakanya hilang..
kopi y sejuk langsung menutup selera
begitu juga cinta 
lama-lama makin tawar dan pudar
apa sahaja rasa kopi ada pada cinta
mcm kopi, cinta blh tawar, pahit dan manis
ia bergantung pada bancuhanya..

aku cian bah tgk kwn2 aku merana kerana cinta..
sampai ada y menagis n putus asa nak hidup, 
xblh slhkn mereka, mereka xslh nak meluahkan isi hati mereka dgn menangis 
tapi y aku bnci kenapa org y xsetia pada cinta gatal nak bercinta kan x pasal2 y jenis y setia nih merana
ingat sedap ke rasa dikecewakan??
ingat sedap mcm abc ke rasa dia..
y tukang kasi kecewa mmglah sedap, tapi y rasa mcm nak mati cuba kembali normal..
kalu kau kena sekali baru kau tahu nti sakitnya dikecewakan..
bkn aku nak mintak tapi biarlah kau tahu supaya kau x ulangi lagi kesilapan yang sama..
(aku sendiri rasa sakitnya dikecewakan..sampai skrg aku rasa bercinta menyakitkan,
takut aku nak buka pintu hati ini..)

so pada sesiapa yang nak bercinta 2 fikir elok2 lu
jgn nak men try ja..
nti merana anak org (xkira lah laki ke permpaun y merana)
sapa nak tanggung, kalu merana saja xapa nti ada y bunuh diri kan susah
kena menyesal seumur hidup coz rasa brsalah..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME