Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kebosanan

napalh rasa bosan sangt bila jauh dngan family...dulu masa dekat ngan family bkn nak hargai elok..buat2 bodoh je..hahah..skrg baru tahu family lah segalnya...tnpa dia org aku xkan ada dkt cinh..skrg aku perlu kan dia org y teramat..jauh di perantauan lah mengajar kita erti kekeluargaan y sebenar..


lucu pulak bila ingat balik..masa aku dkt trnganu dulu mana ada aku nak ckp elok dgn adik aku 2, mana ada aku layn dia sangt..ikhlaslah aku ckp aku mmg xsuka dia mcm dengkilah lbh kurang 2..ha3
tapi bila aku sampai sabah dia lah paling bek dgn aku..selalu tnya khbar aku..wlpun bertapa jahatnya aku pada dia, dia tetap angap aku kak dia..(nak nagis rasa)


4 my lovely sister 
maybe adik rasa kak eta jahat kan buat adik mcm mcm but kak eta syng adik,(mmg jaht pun sbnrnya) mybe sbb adik ambik tempat kak eta sebagai ank bongsu n kak eta rasa mcm adik nak rampas ayh e2 y kak eta jadi mcm 2..ha3..but u always my lovely sister adik.. 

1 comment:

eyeshahsimon said...

hye.....
sume dah ader blog ea...

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME