Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

latihan??

nurse day 12.05.10..but kjmt nak buat sambutan peringkat kolej jumat nih..so bnyaklah y nak di lakukan n aktiviti bertimbun untuk disertai..ada games out door, in door, kuiz, koir lah n many more...n y paling best satu kjmt cuti..syok oii (y duk pla maaf ya studen di kolej ja)

nih first time kami sambut nuser day..wah bukan men teruja, sampai hampir semua games nak men, semua bahagian nak masuk..parah lah..jagn ada y kena hantar p a&e sudah hari 2..nti spoil lak nurse day..
hari 2 aku, sham,eda masuk kuiz hari 2 pas2 koir kami masuk juga + feza..pas2 blh ye sham n eda nak masuk men sahibba (semangatlah katakan..ha3)pas2 kami masuk bola jaring lak..

ha3..y nih aku nak gelak, aku nih dah lah chubby, lama dah xnak men bde nih, matilah comfem kalah beb..xapa demi semangat kwn sepejungan aku reda ja..harap x jatuh mcm nangka buruk dah lah..ha3..latihan kami x buat coz kerja semua xsama shif, xapalah nti hari 2 kita men je..kata nak enjoykan, so enjoy kan jelah hari 2..

HOPE THAT DAY MCM Y DIHARAPKAN
(menang semua games y kami men..ha3..dapat ke??)

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME