Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

lAKsa SerAwaK


sepnjang 22 tahun 6 bulan, hari ini mencatat sejak tersendiri bila aku dah mula start mula mkn LAKSA SERAWAK

buat saspen jak kan..

tapi tol sepnjang aku hidup aku xpnh mkn semua jenis laksa..
laksa johor ke laksa pening ke..semua aku xpnh mkn..hehe..

tapi hari nih bila kena paksa oleh kak  nur (masak2 dkt umah dia) aku pun trylah dengan perasaan “ish mlas tol”..

tapi bila start mkn ish mcm sedap..senyap je sambil mkn..sebab sedap xterkata..hihi..

sampi kak nur ckp okey ke..leh telan??
Senyum jelah..tu lah mula2 ckp berlagak kan..

Antara lauk2 dlm laksa serawak..
Tapi ada y kurang nih..


Sedap tau..nti kita cuba ag erkkk..




No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME