Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

omg cat


sejak kecik aku ada fobia dgn kucing tau..mmg anti tahap gapaklah ngan kucing nh..
lpas kena cakar je terus anti tgk kucing 100 meter pun jantung dah gerak laju.ahha..

lucukan bila kita tgk org y takut kucing nih..mcm tulah aku..pntang tgk kucing..

dulu aku xlah takut kucing angt..sedap2 ag takutkan my sister but after kena cakar terus nih anti juga..ish sakit dooo..

(p/s : jgn kenakan org lain..kan diri sndiri dah kena)

Ingt ag kwn kolej aku suka kenakan aku ngn kucing..pntang ada peluang..
Masa birthday aku y mana dah lupa..boleh dia org letakan anak kucing y kecik tu dlm selimut aku time aku syok tidur..ahha..
Kurang asam puny mber..hmpir aku tendang kucing y comel tu..dia org bantai gelak je..

Lau nak kira nh, aku rasa sampi x terkira jntung aku hmpir jtuh sbb kena ngn cat nih.
But geng..that was sweet memory now..ahha..

Kali nih bkn nak cite psl pnglaman sebnarya tapi nak cite pasal nih..


Kau tgk mber serumah aku buat apa tu..
Apa jngkaan kau org..
???????????????????

Erm nmpak gaya mmg jodoh ngn kucingkan..

Leh2 aku kongsi umah ngn kucing dah skrg..
Siap2 tolong siram2 kan air mandi untuk kucing tu ag..

Hanya tuhan saja tahu bertapa aku tahan hati buat semua tu..
Lau x bagi cian my mber nti dia minat gila ngn kucing..lupa cat nih nama “boby”

Aku xkisah dia nak pelihara..asalkan jgn nak bw kour drp sangkar..
Lau nak juga tnggu aku xada ye..

Lau x, xtenang aku nih..gabra je 24 jam..ahha

Akau harap aku dpt atasi fobia aku ngan kucing..supaya hidup aku tenang bila tgk dia serumah n sebumbung ngan aku dah lpas nih..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME