Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

mY MinD noW caNNoT uSe


Otak ngah serabut tahap gapak skrg nih..

1 month join team kolera n +kes dkt klinik (y xpnh nak hbis)

1 month join team kolera

Pasal nak join kes kolera tu bkn nak berkira angat..xkisah angt pun..Cuma mana nak stay..mana ada umah dkt darat dah skrg nih..napalah masa ada umah lu dia xnak ada kolera nih..1 bulan ag tu..segan oo tumpang umah org oo..

Aku nih pantang panas (bukan puteri lilin ye) sejak akhir nih..terus migrin..comfem myampah IK y satu team dgn aku lpas nih..sbb aku balik2 mc kot..haha

Ada hati nak mc mcm kau nih eta
p/s : Apa2 pun reda jelah..migrin ke mkin burn ke..reda jelah..jgn nak bagi org mkin menyampah ag..buat je kerja, nti bnyak ag complen kena..

kes klinik

ini y satu hal ini..sakit kepala oooo..
susahkan bila kita xbuat kena kata buat..
kan aku  buat betul ntah apa cite y kour ag..

p/s : mulai saat nih aku xreda semua y berkaitan dgn y tukang bawa mulut tu..aku doakan sampi 9 keturunan pun kau xkan Bejaya
nh arua jahat dah kour dah)
dah xtahu nak ckp apa dah..lau kau rasa bhgia ngn kerja terbaru kau nih..kau teruskan..
tapi jgn lupa kau tu ada anak prmpuan juga2 org ag..
jgn buat xnampak..sbb aku nmpak dah salah tu..mcm mana prngai dia..ingat2 lah manusia..

sebenarya kes dua tu bkn sebab utama..
yang utama ntah aku sendiri xtahu @ senang cite susah nak ckp..
2 hal tu y menyebkn makin serabut otak aku y mmg serabut.

selamat lah my family caya dkt i..
sedih tau kena buat n jadi mcm nih..
luaran nmpak okey tapi dlama ntah mcm apa dah aku nih..
nak sokongan moral..

otak aku mcm penuh tiba2 nih..padahal ksong..xada apa.sampi nak fikir pun susah..
sengal tol..ntah apa ada nih..
mcm nak p cuci jak otak aku nih..pakai apa ye kasi bersih otak..

stress..aku xleh nak guna otak aku skrg..
mcm nak buat kerja gila pun rasa nak je mlm nih..

penah otak aku fikir
aku nak pindah skrg..trnsfer 24 hours..!!!!!

tapi susah juga mmg aku y nak stay cnh, sabah..but xnak dah duk ngn org y mcm nih...sesak nafas, sesak otak aku..menyampah..
aku mmg hipokrit sbb bermuka2..tapi terpksa sbb kau pun hipokrit..
otak aku semak skrg..some budy plez tolong p potong rumput xpun lalang y ada dkt otak aku tu...

aku nak otak aku balik supaya aku xjadi mcm skrg..balik2 xada mood n nak mh..cian org sekeliling aku...

plezzzz..otak come back to me...



No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME