Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kena gastrik

Smlm xpasal2 aku kena gastrik..aku pun sebrnya lupa bila last time aku kena gastrik mcm tu..mgkin sbb dah lama aku menjaga kesihatan dgn jayanya..kononlah..bagga jap..

Puncanya sbb di hari hujung mingu y indah dgn kemalasan n kebosanan tahap gaban. mmg ge2lah lau jadi org pulau nih.. sy dan geng2 pulau lupa nak mkn ptg tu.. mkn mlm pun jam 10 mlm..mcm bgus gila lah..


Esoknya bgun pagi dgn kesakitan y best nih, loya muntah, pedih ulu hati, pening..opssss...

Pastu konon perasaan kuat..ketawa2 lah konon utk elakan fikir pasal sakit..bila xtahan sangt  p muntah..lpas tu smbung krja balik..bila dah hbis krja, xtahan gila p baring je, sampi loyanya dtng balik muntah2..

Drp pagi sampi ptg tahan je..konon akan baik sndiri..mcm aku bkn krja kesihatan kan..xtahu pasal gastrik..last2 xtahn juga kan, pksa pmintak ubat ngn ma gua..
Xsia2 set branula, slmt sekali je..ilah selalunya 3 4 kali juga..sbb salur darah gua comel sngt, dia jenis segan n kecik2 ge2..lau nak blh jumpa mmg susah gila r…
Mungkin tuhan dah tahu gua sakitkan so dia xnak mkin tmbahkan sakit gua..ceh konon..
Ingat lpas dpt okey but still xselesa nih upnya magrin x hilang juga nih..pksa lah tidur je..
Gua rasa satu hari tu krja gua tidur je..smpi begang kepala do..xapalah y pnting xkena gastrik mcm tu dah, sengsara do…

So after this place take meal as oder 3 or 4 per day n must on time..
jgn nak skip2..
diet tu bkn mksud x mkn ye, diet mksud mkn but dlm kuantiti y sedikit, lau diet xmkn nti kena gastrik sengsara do..

take note for self n u all k..
sbb gastrik lau lama2 blh bahaya usus tau..nti bkn jadi gastrik dah maybe mkin teruk..
so take care of your self k...




No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME