Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

pening..why??

saat aku tulis nih aku rasa jntung aku punya laju mengepam..
mksudnya kesakitan aku rasa skrg ag sakit drp aku rasa bila ada mslh dlm perhubungan cinta..
tajamnya pisau y xbertulang tu..then lagi tajam bila org tu kwn kita sndiri..

why u do that??

napa sbb kau takut?? lau takut apa y nak takut kan.. saingan ke sbb aku ag hebat drp kau, aku nih biasa2 je cik drp kau y hebat tu, but u identiti make u are..lau perangai kau y teruk jgn nak slhkan org lain bwa mulut pasal, sedngkan org menyampah ngn kau, ngn perangai kau!!

sbb aku xdgr ckp?? sory i am nope u child okey..cik kau bkn sapa2 pun nak control hidup aku..aku suka corak hidup aku mcm nih, simple n just nice..so aku become eta..jgn nak pksa aku jadi org lain..lau kau kwn aku, terima aku seadnya, lau kau x suka just walk away..
 kau jelez ke?? napa kau nak jelez?? kau ag comel, cantik and almost perfect pada mata manusia kot..napa nak jelez..aku dah lah x comel, cntik, gemuk ag tu..but i proud of my self.. apa n sapa kau nak dpt kau blh dpt dgn senang kot..malah kau blh pilih y berlambak2 tu kot..

sbb tu aku comfused apa y kau x puas hati sbrnya nih..
n sampi skrg nih aku still xfhm apa sbrnya y menjadi punca nih..
sbb aku dah xada kepentingan utk kau??

slma nih aku pendam je setiap kali perbuatan kau y menjejas kan diri aku..sampi aku kena angap serendah2 manusia, sosial dan teruk malah kena angap apa ag pun aku xtahu..
sbb aku angap aku buat demi kwn but this i get back..thnks so much dear frends..
aku penat dah kena angap slh setiap kali berlaku apa2 hal.. 
mcm ckp dia org aku nak pindah dah so don have to think so much..

aku harap sngt 1 day u will change..
lau kau x change aku xtahu lah sapa y blh tahan ngn perangai kau tu..
jgn sampi semua dah benci kau, baru kau nak slh2 kan org lagi..
fikirlah semua tu berlaku sbb kau sndiri.. 
mcm skrg aku cuba terima hakikat y aku jadi skrg sbb aku terlalu nak protect kwn aku y akhirnya kwn aku tu mkn aku..
so e2 semua salh aku sndiri y terlalu percayakan kwn n terlalu sygkan kwn..
so it all my false..

ples lah change before it to late..


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME