Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

bosannya kerja tody


kau org pun baca kan tajuk aku tulis hari nih tu...this weekkan aku ditempatkan di eye wad@eye clinic..
sumpah geng mmg bosan tau..xpenah aku kerja dkt tempat y xada kerja..kami nih dah terbiasa p kerja buat kerja bkn p duduk je..

this week kmi..(this time team aku y selau dah pecah dua..masuk sorg bdk baru)..aku, cik pez, ejah, feda & nik kerja ofice our..so dlm 7.45 am kami p lpor diri di eye clinic..dgn blur kami p sna..tulis2 kehadiran, pastu kak JM suruh kami p lpor diri dkt ketua jbatan sana (nama dirahsiakan)..ada lagi peringatan "bersedialah kamu ye"pesan kak JM dkt sana..dgn blur nih p lah lpor diri..ingatkan lpor diri je but tiba2 lak kena dengar ceramah agama..pttlah mber2 dah pesan (mber2 y pnh msuk sana) bersedia drp pengetahuan agama..ada ke 1 jam dengar ceramah, lpor diri ntah kemana..

akhirnya bila dah dengr ceramah agama 1 jam lbh baru tugas2 dibhgikan..but xsempat nak p buat kerja masing2 tiba eye wad call mintak kami p sana..so aku n nik pun p lah sana..tolong send pt ke ot coz sn sana bru mgndung 3 bln lbh..lps hntar pt kami jaga katil lak..??
kau org fhm ke..kerja kami y jaga katil nih??

kau org byngkan wad punyalah besar xada pt??

bosan kan..just kerja kau duduk n jaga2 katil y ada..tolong lah..kami nih xbiasa just duduk coz nti mgntuk n masa lmbat sangt berjln nti..kami rasa mcm kami je nak baring atas katil y kosng tu..

selamatlah sblh petang tu kami di xdipinjam dah..dah balik ke eye clinic balik dah..yes..xlah bosan sangt..ada juga bde blh blajar dgn ma dkt sana..thnks ye kimi ajar kami tadi..jasa mu tetap dikenang...ada juga penghilang bosan kami...


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME