Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

cian dkt nor

gntoknya aku hari..mana xnya blh lak aku bgun jam 4 pagi tody..mmg pecah rekodlah blh di katakan..xpnh aku bgun awl2 gila mcm tu melainkn to pu & bo..lau bgun tidur balik nih xtidur2 terus tau..ini semua pasal NOR!!

..BKN MRH CIK NOR YE...
bkn apa NOR tiba2 sakit semlm e2 y kami bergegas bgun tu..sebenarnya terkejut juga aku tiba2 pintu bilik kena ketuk dkt org tgk jam baru kul 4 am kot..dalm otak aku mcm biasa lah "cik han ke"..bila dah kerap kali sangt kena ketuk baru lah berani aku nk tnya sapa..rupanya CIK UMIE bru lah berani nak buka pintu..aku nih bkn apa aku penakut tahap gila gapak..lagi2 mlm2 mcm tu nak percaya dgn xpercaya sama bnyak..

p bilik dia org (depan bilik kami je kot..bdk2 dlm bilik tu SYA, UMIE & NOR) tgk2 Nor dah nagis teresak2 kesakitan..kaki dia kejang..benda tu dah biasa bagi dia sbb dia nih xblh lth ciket, penat jln pun xblh, xblh diri lama, sejk xblh, mula lah kaki dia kejang..kejang dia bkn mcm biasa kita alami tau..kaki dia akan mula timbul vena varikos..kau org mesti xtahu apa mksud vena varrikos kan klik sini..pastu kejang mcm urat2 saraf dia ditarik..kaki keras xblh ditarik atau di lentukan..mcm kayu lah senang..xblh buat2 apa keras..

bila dah mcm2 tindakan kejururawatan kami buat xberhasil..dah sejam juga si NOR tangung kesakitan kami p lah panggil warden kolej kami nih..dia pun call lah ambullan utuk kami..xkan lah nak usung kot NOR p a&e kot..matilah kami..(padahal dekat je kot hospital tu, depan kolej je kot)..dlm jam 5.30 barulah ambullan dtg bawk NOR p hspital, aku xikut, SYA & UMIE je yang ikut coz aku kerja pagi xblh ponteng kerja..dia org ofice our so blh lah aku gnti tolong2 tgk kan NOR lau dia lama di sana nti..
SYUKUR..lpas dah kena inj 2 kali..kaki dah kena balut mcm org patah n bla2 lagi..NOR dah okey..dapt lah dia mc for tody..xapalah kan rehat y penting tkt nti dia pengsan dkt wad sush lak kan..

banyakan rehat ye NOR..jaga kesihatan tu ye..
JGN BNYAK JLN TAU..




No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME