Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

pERmintaAn dRp ??

Meh aku cite dgn kau org pasal permintaan y xmsuk akal oleh mber2 bilik aku nih..Lucu pulak bila ingat 
permintaan geng 1 bilik aku nih..sapa lagi lau bukn cik pez n cik putri..

Tadi sambil kami lpak2..aku ngah baca bloq mber aku, cik putri ngah berbual dgn “Jelly 
fish”, cik pez ngah lyn lagu jiwa sambil msg hubby dia..tiba2 lak cik putri ckp dkt aku

Cik putri : Eta dah lama kan awk xsakit..sy dah lama xmerasa p a&e mlm2 nih..

Aku apa lagi tercengang lah..ish ada ke mintak aku sakit..cik pez apa lagi sokong…dia lak sokong coz dia nak p berjln dkt tempat refleksiologi lah konon..bnyak lah idea dia org supya aku sakit lah konon..antara2 idea dia org..coz dlm ramai aku y pling mudah sakit..

1.     Suruh aku mkn pedas..
2.     Nak letak cili dkt ****
3.     Suruh aku pakai underwear 5 hari (underwear y sama supya kena jngkitan fungus)
4.     Lau aku tidur mlm dia org nak hempak aku..

Yang lain2 tu aku dah lupa dah..gila2 kan idea dia org nih demi nak p a&e mlm2 lah kata kan..but lau aku sakit nti berlarutan aku juga y susah..xturun kerja lbh 7 hari kena tnguh sem lak..xnak nti aku kena tinggal sorg dkt sabah!!

Lau difikirkan balik mmg lama juga nih aku xsakit..itu menunjukan tuhan mberikan aku kesihatan y bek semenjak dua menjak nih..syukur pada ALLAH..aku nih bkn selalu juga sakit dulu but kerap juga lah kena hantar p a&e tu..
wlpun sejak2 akhir nih kepala aku sakit mcm nak pecah pun aku tahan je..buat xtahu xpun aku tidur..telan pcm y mmg dah di tapau lama oleh kami..bkn apa lau sakit aku than jak skrg nih…takut juga..asyik p a&e sakit nti aku..
trauma juga aku dulu bila p a&e asyik kena pasang branula jak ditngan lau sekali psng xapa nih 5 kali pasang baru okey..xke perit rasanya, dah lah sakit penyakit tu pastu sakit bekas bam lak..mls dah aku..biaralah aku didlm bilik je..dpt rawatn sendiri…
Berbalik pada permintaan mber2 aku tadi..sorry lah geng xblh nak tunaikan perintaan anda..bkn apa y rasa nti aku..sakit doo…kau org tukan teman je..lau mls nti kau tinggal je aku sorg..xmahu mcm tu..sorylah permintaan anda ditolak..

Aku haraplah apa y diimpikn oleh mber2 aku nih xjadi..lau x mmg peritlah aku..heheh…

Insyallah kesihatan aku akan kekal sihat sampi bila2..
…Lau aku jaga..lau aku xjaga xguna juga..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME