Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kASi dEngKi maMaT pIzza HUt

smlm CIK PEZ & CIK PUTRI  knonnya mengidamlah nak makn piza hut..aku pun apa on jelah..mmg dah lama gila dah kami xmkn..sejak tahun 2011 masuk piza hut blm lagi aku mkn sampailah semlm..
so aku, cik pez, cik putri  & cik m pun p bersiap2lah utuk p mkn piza hud..pakai kena comel2 nak masuk kedai mahal ciket kan..

sampai sana kami oder..
.

ngah2 mkn sambil bual "terjal" kami dkt sana...cik putri lak tiba2 asyik tgk jak dkt sorg mamat nih...
pelayan dkt sana
nak usha lah tu konon..(bkn usha apa..saja nak kenakan)..mamat nih blh lah tahan sweetlah..so kami pun join si putri tgk mamat nih..mula lah rancangan jahat menguasi kami y mmg terjal ciket nih..apa lagi..operasi bermula...

cian gila mamat tu, sampi salah2 ambik2 oder, xberani sangt nak kour duk dpn, msuk duk kwnsan dpur je..nak lalu dkt kami lagi lah haram kejadah...segan lah konon..but ekor mata dia asyik tgk kami je kot..
kami tgk je dia sampilah kami nak keluar..but dpn pintu piza hud..sempat lagi kami bye2 dkt dia..terkejut dia tgk kami..tngah2 jln xsampi 100 meter cik m pusing tgk, laki tu dah dkt luar dah..dia bye2 kami balik..selmat xkejar lau x..??

..xapalah ye abg nti lain kali kami p sana..benlja kami mkn k...

...men2 jak tu, bkn betul minat...

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME