Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

CiK Pez go too PUaN pEZ


Aku penah jnji kan nak cite pasal PUAN PEZ kan..hahah..

Aku tahu kau org mstlah dapat agak dah bila dah titel dah tukar status pun comfem juga dah tukar kan..

Syukur pada tuhan coz jodoh n rezeki utuk PUAN PEZ sampi dulu drp kami y lain nih..dah selamt juga dia jadi bini org..

TAHNIAH

Pada 29 mei 2012 jam brp xtahu lak, selamt lah PUAN PEZ n husbanya ENCIK AHMAD FAHMI dinikahkan di FELDA TIB ANDAK, KULAI JOHOR..

Tapi cian sorg pun xhadir mjils akad nikah dia org kan..nak buat mcm mana semua xdpt cuti lge semua duk jauh..sabah..lain lah lau ada y sponser tiket kami nih kan..hahha..

Apa pun dia akan sanding 5 JAN 2013..so dia dah ckp awl supya semua mohon cuti..so semua kena baliklah kali nih..ermm gempak lah mjlis nti kan..hahha..agak2 lah..

Mst nak hadiah kan..apa y ptt bg dkt dia ye..sbg hadiah wedding??

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME