Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

hAPpy BestDaY mY siSTeR


Today 24 JUN  2012.. my sister NOR JULIE IZZATIE punya best day.. 
panggil dia ATIE je..xpun ADIK ATIE

..HAPPY BESTDAY MY LOVELY SISTER KE-19..

Adik aku nih skrg stdy at SMK KUALA BESUT, upper 6 dkt sana..
Bidang lak aku xtahu.. lau xsilap ECO kot..hahha.. (kakak y bgus kan)
teka mana satu adik aku?? nih dia dgn mber2 1 sekolah dia..
Nak cite apa pasal dia erk bcoz...
Lau nak ckp pasal dia susah ciket kot sbb dulu aku selalu je gaduh dgn dia., xpuas hati dgn dia, jrng ckp dgn dia..hahaha..e2 dulu sblm dtg sabah..skrg dah lain dah.. Cuma nak ungkit kenangan pasal dia tu susah ciket..mcm kurang ada..hahah
nih adik aku..
Skrg dgn dia dah blh ckp2 dah ciket..dah xjahat mcm dulu.. dah blh bertegur sapa n bergurau wlpun xsemesra betul..

Satu je persamaan kami aku perasaan  
Kami dua suka kan korean..cite korean, lagu korean, artis korea.. ermm e2lah salah satu sebb aku blh berkomunikasi dgn dia..lau cite pasal semua tu blh lah duk lama2 dgn dia..lau x, mana ada nak lpak2 dgn dia..hahha..

 adik aku nih lain ciket drp aku..dia lbh kepada alim2 ciket xmcm kak dia nih..mcm jahat ciket..(ciket je).. bguslah tu ada juga y berperngai mcm ayah dia..haha..nak hrpkan y lain ermm susah tol..

dah lah pandai berjimat cermat..suka menabung xboros..lain bebenar drp perangai akunih..dia nih suka beli2 henfon but pakainya xjuga..simpan dlm bilik je..bguskan pandai dia jaga henfon nampak bru je..

bila ingat balik pasal henfon kan..kakak dia y nih kan jahat suka change2 fhon dgn dia..hahha..suka buli dia.. lau dia beli henfon baru je comfem 1 bulan lsptu henfon tu dpt dkt aku..hahha..dia pun dgn muka xpuas hati bg juga..iyelah kakak diakan.. apa blh buat..terpksa mengalah..

jahat kan aku dgn dia..jahat2 tapi syng sebnrnya..org ckp melalui perbutan tu aku tnjuk rasa syg aku kot..aku buli dia, aku suka kenakan dia sbb aku syg dia je sebenarnya..hahah..

smlm dia call sbb nak mintak hadiah, wlpun bkn bestdaya g smlm tapi sebab dia tu kan nak msuk asrama dah ptg tu..nti xsempat ckp dgn kau.. iyelah adik aku nih skema ciket xbwk msuk henfon p asrama..baik betul kan..bkn mcm aku nakal..hahha..

tapi dia xada ckp lak dia nak hadiah apa..aku lak y pening fikir nih..
nak bagi hadiah apa ye..aku xtahu kegemaran dia nih..
sot dah otak fikirkan..
xsamakan muka kami..ingat ag masa sekolah dulu semua ckp aku tipu bila aku ckp e2 adik aku..
dia ckp xsama lngsung muka kami..hahha..
mcm mana blh buat kan..haha..
tapi aku selalu je mgaku dia adik aku..


THIS MY SISTER

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME