Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

NUrsEs nIGht


CLOSING THE GAP FROM EVINDENCE TO ACTIONCLOSING THE GAP FROM EVINDENCE TO ACTION

E2lah moto nurses day  ke – 113.. mcm aku ckp sebelum nih.. area SEMPORNA baru je sambut wlpun dah sebulan berlalu..iyeitu pada 16 JUNE 2012 @ SEAFEST HOTEL..yang menghadirkan diri tu ramai jugalah..tapi suasana dia tu y lain ciket..mcm terlalu formal pun ada, suram pun ada..
(alah termengutuklah, sory, e2 apa ya lahir drp hati ye)
Aku dapt meja M sekali dgn stafKKBB n KKIA..semua geng yang aku kenal lah blh di katakan..
Lau nak dibandingkan dgn farewell party kami lbh gempak kami punya kot iyelah semua jiwa remaja..nih lain ciket..xapalah pengalaman..next year blm tentu join ag..semangat mula2 je kan..hahah..jahat tol..

Drp segi mkanan pun aku lbh suka masa farewell party aku..haha..semualah bnyak bde 2 y aku nak komen tapi takut lak kena saman..ahhah..

Tapi persembahan y paling aku suka persembhan drp GYNE & PEAD WARD “TAPUK-TAPUK” tajuk dia..lucu n mmg ptt dia org punya ward menang..mmg terbaiklah..

drp segi persembahan mmg hebat lah semua, org semenjung pun dah pandai mengalai..hahah..sapa ag ATIQ n ROSMAILINI..wakil LABOUR ROOM.. KKBB?? Erm drg mkn n tnggu utuk menang hadiah cbutan bertuah je..hahah..

Tapi mlm tu kami nasib malang kot.. 2 org jey dpt hadiah, e2 pun dah last2..ermm apalah nasib..xapalah dapt juga pengalaman melalui nurses night..
ini jelah hadiah y meja kami dpt..kecil kan..tapi mahal ooo
Selalunya ada QUEEN OF THE NIGHT tapi kami ada RATU SENYAP ...
Heheh..jgn heran..sama je sebenarnya..nama je beza..haha..

Mlm tu dimenangi oleh ISTERI PENGARAH HOSPITAL SEMPORNA, merangkapjuga JM KKIA SEMPORNA..berpakaian alah PRINCES..mmg comel sangt..pttlah menang..alah DIVA katakan..hahah..

Apa pun TAHNIAH kepada y menang..xkiralah menang cabutan bertuah ke, persembahan terbaik ke..apa je y dimenangi, tahniah..
Aku nih xpernah bertuah kan..lain kali kena mandi bunga sblm p mjlis2..baru bertuah ciket..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME