Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

tODay NiGHt acTivIti (mEKap-mEkAp)


Kali nih kita na cite pasal apa y akan sy buat mlm nih..

Mlm nih akan diadakan NURSES NIGHT peringkat daerah SEMPORNA.. so sebagai nurse wlpun msih baru, comfem kena p kan aslkn namnya nurse xkira baru atau lama.. NURSES NIGHT diadakan semperna NURSES DAY tau..

Okeylah juga coz gabungkan antra kesihatan n hospital so ada lah mber2 aku join sekali xlah jadi mcm kera sumbang kan..hahha..biasalah xkenal org sngat ag melainkan STAF KLINIK KESIHATAN BUM-BUM (KKBB)..

Utuk kau org y tahu nurse pun ada NURSES DAY tau..kami sambut setiap 12 MEI every year..jgn ingat cikgu je ada teacher day ye..nurse pun ada ye..hahha..
nti jgn lupa ucap hapy NURSEs day dkt kmi ye..
i wating next year..

Wlpun dah lmbat sekurang sambut juga kan,terasa juga di hargai wlpun org ckp NURSEs nih mcm2..xsemua buruk dan xsemua baik..(xsokong mana2 pihak)

Utuk mlm y hapyy2 nih..tema dia UNGGU..
Wah my color..hahaha.. i like.. tapi mlm nih aku mls nak pakai gerend2, simple but sweet jelah..hahha..mcm lah sweet kan..

Mekap pun PUAN PEZ ymekapkan..nak tgk xhasilnya..hahha..
(mesti kau org pelik kan napa CIK PEZ dan ditukar kepada PUAN PEZ, nti next post i tulis pasal dia k..)

jap ye..
1...2...3...4...5...

tada..comelx..mcm prmpuan mlyu x...

haha..awl gila kan mekap..biasalah bila dah bosan n gila2..
lain ke muka aku drp asal kau rasa??


ermm..aku rasa mcm berat je dkt mata aku nih..penat lah doo mekap2 nih..nak dekat 1 jam lbh juga aku duk mencangkung mcm org bodoh utuk menghasilkn sesuatu y comel mcm nih..hahha..
sbb lmbat kau org puji aku..haha

okeylah geng sampi cnh je kot post nih..
drp aku melalut ntah apa..
jln dulu, lge pun nak p bersiap2 dah utuk mlm nih n nak kemas pakaian utuk p kk esok..

bye semua..

lupa nak ajak jom p kk..holiday with me...


2 comments:

Unknown said...

comel2...pndai cik piz solek...dye ambik kursus ke...hahahhaa

mISzzE eta said...

ntah minat2 je kot..mungkin juga sbb model dia tu comel..hahha

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME