Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

laptop kesyngan

Sedihnya bila laptop kesyangan rosak..aku punyalah syng laptop tu..lau rosak mcm biasa y perlu di format je xapalah nih sampai xdpt dibaiki terus..puncanya serangan semut n sbb penah jatuh…so habis isi dlm rosak..dah xdpat gnti dah..
Ini je gambar y tinggal ketika bersama my lapi..
ini pun curi drp album cik putri..

hadiah drp abg aku

tapi salh aku juga, masa first time semut masuk laptop aku x p hntar kedai..MR.AM dah suruh p hntar but aku buat mls, aku agak2 bde biasalah tu..menyesal betul aku xdengar ckp MR.AM..menyesal xada guna dah skrg..mknya my lapi dah jadi brg perhiasan dah..wlpun apa y berlaku aku tetap akn simpan laptop nih sebab

bde paling aku syng dlm hidup aku..

Walapun ada laptop lain sebagai ganti..awk tetap dlm ingatan..coz pernah mencerikan hidup sy
semua gmbar2 kenangn masa zaman sekolah hilang dl sekelip mata, vedio hadiah drp dia pun sama..xapalah..ada mksud disebalik semua itu..xapa gmbar blh ambil sbalik kan..biarlah berlalu e2..
terima kasih ats jasa2 awk selma awk berkhidmat dgn sy..betul sy hargai jasa awk..
..Mcm bagi ucapan dkt manusia lak..


aku terima takdir y diberikan

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME