Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

uNIFORm bARu



Hati aku betul geram pasal uniform aku y baru nih


sakit sangt ati aku nih


Lupa lak nak cite..setiap 1 tahun kami dapat uniform baru..kain lah but pihak kolej aku tolong uruskan tukang jahit utuk kami..so xpyh kami risau nak cari2 tukang jahit..duit pun xpyh risau y nak byar tu coz mmg ada khas elaun pakian..
So masa sem 3 hari tu adalah tukang jahit dtg ambil lilitan utu buat baju kami..
dah tukang tukang jahit masa sem 1 kami tu kami complen jahitan dia xcntik

kami nih punyalah berharap baju tu akn cntik..tapi bila terima..hujung sem 3 lagi seminggu nak cuti sem
no!!!!
sendatnya baju aku..ish2 xblh bernafas aku rasa..kau org tahu2 lah bju nurse mcm mna kn feat2  ge tapi baju kami nih lagi feat..lau pakai comfem xblh duduk nti terbuka butang..nak ckp dah mkin nek berat bdn tapi nama bju lama still blh pakai..sendiri xtahu apa y xkena coz tukang jahit ckp dia jahit ikut ukran y betul..berat bdn kami y nek??

but napa baju lama lama kami still blh pakai n longar lagi??
try jwb ciket..

lau dkt klinik punya lah tya mother (pt) selesa ke kak..but sebenarnya nursenya tu y xselesa..gadu dgn mis sader dia suruh bagi dia supya org y jahit tu oter balik..
coz miss nih xblh mmg xblh tgk kmi pakai bju sendat2 nti mula lah mbebel mcm nenek tua..
so ambil kesemptn ats kesempitan
lau x, sesialah buat baju but xbh pakai..so aku, umi n kak sham hantarlah balik baju tu supaya dpt diotr mkin cantik..
but!!!
mcm biasa menghampakan betul..nak marah kali tukang jahit tu..dia buka baju kami punyalah bnyak 15 inci kali..sampi besarnya baju tu..mcm baju org mengandung lak..menyampah tol..xapalah bek pakai baju besar drp baju kecil Kak sham ckp..but blh2 lak mber aku tegur aku ckp

“eh eta dah kurus ye..dah besar bju nih”

apa lagi anginlah aku..mcm lah sebelum nih aku gemuk lah sangt..benci aku..pakai bju besar xblh kecik x blh..susah betul..aku pntang org tegur chubby..mula lah aku gelabah nak turunkn brt bdn..

xapalah makcik tukang jahit..wlpun sy nak mrh, sy tetap ucpkn thnk u..iyelah jasa makcik tetap dikenang lau x..xjadi baju uniform sy nih ye..y pasal dia tu besar tu..dah xblh nak buat apa2 dah..terpaksa lah pakai..

lau x, dah xada uniform dah..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME