Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

the one


Kau org penah dengar xlagu the one drp ss501..
aku suka sngat sebab LIRIK dia tu so romantic..hehe..
Ini lirik lagu dia in malay..hayati ye...


Sayang
Ku tahu apa yang kau ingin katakan
Namun kau harus dengarkan ini
Sekarang

Sungguh ku tidak tahu
Bagaikan drama tv
Lebih dari teman tidak pernah ku terfikir

Untuk jatuh cinta padamu
Itu adalah luar biasa
Aku juga tidak mengerti akan isi hatiku ini

Hatiku bergetar
Untuk beberapa kali sebenarnya
Hatiku ini
Puasku sembunyikan
Ku takan berhenti
Maka terimalah
Untukmu ku susunkan
Cintaku

#
(Sayang) Kau yang ku cinta
(Sayang) Hanya kau yang ku cinta
Katakan aku lebih daripada teman
(Aku) Satunya utntukmu
(Sayang) Meskipun siapa
Kau hanya satunya untukku
(Hanya) Kau satunya yang kuingankan

Sayang
Begitu menawan
Pastinya
Kaulah satu-satunya

Hari-hari membayangkan
Kau berada disampingku
Hanya fikiran begitu sudah membuatkan ku bahagia

Kini musim salju yang dingin menjelma
Kita berpimpin tangan bersama
Andai hnya dirimu berada disampingku

Tahukah dirimu
Unutk hari ini menjelma
Telah lamaku menanti untuk mengenggam tanganmu
Ku perolehi keberanian
Maka dengarkanlah
Buatmu ku susunkan
Sebuah lagu cinta

#
(Sayang) Kau yang ku cinta
(Sayang) Hanya kau yang ku cinta
Katakan aku lebih daripada teman
(Aku) Satunya utntukmu
(Sayang) Meskipun siapa
Kau hanya satunya untukku
(Hanya) Kau satunya yang akan kucintai

Sayang
Begitu menawan
Pastinya
Kaulah satu-satunya

Melafazkan cinta
Kali pertama seperti itu
Mengertilah akan debaran hatiku ini
Terimalah
Dan katakan kau juga merasai
Hanya aku yang akan kau lihat
Dengarlah hatiku

Sekarang Sekali lagi
#
(Sayang) Kau yang ku cinta
(Sayang) Hanya kau yang ku cinta
Katakan aku lebih daripada teman
(Aku) Satunya utntukmu
(Sayang) Meskipun siapa
Kau hanya satunya untukku
(Hanya) Kau satunya yang kuingankan

#
(Sayang) Kau yang ku cinta
(Sayang) Hanya kau yang ku cinta
Katakan aku lebih daripada teman
(Aku) Satunya utntukmu
(Sayang) Meskipun siapa
Kau hanya satunya untukku
(Hanya) Kau satunya yang akan kucintai

Sayang
Begitu menawan
Pastinya
Kaulah satu-satunya






No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME