Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

net ball

dah lama gila xmen net ball..seingat2 aku last time men wakil sekolah dulu2..ntah bila lah tu..

skrg geng aku ajak aku men net ball utuk wakil kolej kami nih p terenggnu..coz tahun nih sukan anjuran kkm di adakan di terenggnanu..

aku bkn apa, mls lge pun dah lama xmen..bek dia org ambil pemain y lbh tera drp aku..mmg lah kumpuln kmi y menang juara masa pertandingan nursing day tahun lpas but time tu mana ada aku turun aku tidur ja di dlm bilik..mengantuk lth lagi..selmatlah dia org men xperlukan pemain simpanan..lau x,cian team aku..

tapi lau blh p trengganu best juga dpt juga aku balik negeri aku jap..hahah...tapi mslh terbesar skrg, aku dah xmcm dulu, stamina dah hilang dah tambah dah makin comel2 dah..susah nak lincah mcm dulu lah..ish2 susah toll ah lau makin bhgia nih kn..haha...


lge pun lau wakil kolej aku dah xdpt p PLA LD..
tidak!!
nti kena tinggal dkt kolej je..aku nak duk luar aku xnak lama duk dkt kolej nih.rimas tau...

kita tgklah mcm mana takdir yang tersurat pada ku..sorry emma xdpt jnji apa2 lagi..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME