Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

nak novel skrg

Bila lah aku nak boleh baca cite
Coke n sundae

Dah lama gila aku tnggu nih..sampi org awl mengandung pun blh beranak mcm nih..aku mintak tolong CIK MIMI & MR.AM y carikan dan tolong lah belikan lau ada, but sampi skrg xada respon pun..

CIK MIMI aku tahu comfem dia busy dgn praktikul dia kot..xapa eta xsalhkn CIK MIMI..CIK MIMI pun 
mesti buzy..dimaafkan..xapalah slow2 ye..tapi lau ada perkembangan kasi tahu ye..

eee..lupa sy ada terbaca bloq awk..skrg awk dkt sk. Kuala besut kan..bnyak2 kan bersabar ye..mendidik anak bngsa mmg mcm tu kot..ahhah..sabarlah ye..
wlpun dia ckp nama cikgu sama dgn nama kucing sy,
wlapa pun mesti awk lbh comel drp kucing dia mimi coz kucing tu tiru nama awk..

MR.AM..lau dia aku yakin sangat dia dah lupa tu..mana lah dia nak ingat sangt bde prmpuan mcm nih..xapalah fhm juga dia tu laki..
sory awk mengata awk lak..

Sorylah bkn nak menyusahlkan kau org but bila dah cari diseluruh sabah sebenarnya baru sekitar tawau n lahad datu tapi xada nak buat mcm mana..paksa lah meyusahkn kau org..
Tapi bila lah tu nak dapat??lau lmbat sangt paksa lah aku oder melalui internet juga nmpak gayanya..

tapi blh dipercayai ke

Sorry lah geng lau lmbat sangt mmg aku xblh tahan sangt..aku kena juga oder sendri lau ada masa..org mengandung mmg mcm nih tau..lau dia nak mesti dapat lau x bby dlm kndungan xsihat..cian bby dlm perut mengidam kan

Biasalah mengandung angin kan..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME