Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

BIRthdAy SaYE....


3.11 hari tu hari jadi gua…wah..gua dah tua dah..
weh baru 21 ye..bkn tua betul tau…


Wlpun semlm hari jadi gua tapi gua sedih betul lah org paling penting dlm hidup gua xwish lngsung..malah blh ckp xingat..sedih..menitik air mata gua..terus gua xada mood pagi2 hari..tapi gua buat2 bdoh je dlm claz..buat mcm xada apa tapi dlm hati gua sedih tau..

Tapi y paling gua xthan tu bila kak sham balik desak tnya napa gua nak keluarkan duit hari tu juga cm x blh tnggu hari lain wlpun kena p sorg..gua saja men ckp nak beli hadiah hari jadi sendiri…men2 je…

Blh pulk dia ckp “ciannya dia xada org wish utuk dia” apa lagi terus mgalir air mata gua..cepat2 gua pusing arah lain..teringat dkt org special tu..sampai ati dia..kak sham dah blur..iyelahkan dia ingatkan dia bersalah coz wish birthday gua..iyelahkan geng2 sendiri lgsung xwish..dia org xingat..lau kwn2, aku xkisah sangt xingat..tapi lau special person tu mmg gua sedih..lge pun skrg minggu exam xpnting pun ingat birthday aku tu..exam ag penting…

Ada video y mber2 aku rakam but malu lah nak msukkn dkt blog nih…buat malu je..xblh..jatuh  saham gua sbgai anak dara..

Tapi dlm sedih ada juga sweet..smlm mber aku nyanyikan dlm claz bestday aku..sampi satu claz dengar..thnks sya, juma, umie n the geng..tapi malu weh..ramai y tgk..smpai gua lari coz segan bkn xhargai apa yang kau org buat tau..pada y dtng personal talk thnks coz nyanyikn sendiri dpn aku, huga- huga crew & feda, nik n the geng, syidah, dayu n kecik, kak esah,  momong, ... ema acih semua..

mber2 y lain tu sorylah ye..xjumpa lak gmbar..
inilah antara wajah2 y wish bestday aku dlm claz...

Ema acih mber2 y wish  utuk aku..adik aku, kak aku (kak ya) wlpun dah tngah mlm baru nak wish..aku tahu kau xingat sbrnya kan.. fezah mimi sal, mber dkt ganu..dah xingat dah..semua y wish lah senang..dkt henfon n fb semua yee….(pada y xtertulis nama tu sory ye..dah xsempat nak ingt)

Tahu xsapa?? My mother n father lah.. gua kan anak mnja mestilah sensetif geng..wlpun mber2 gua ckp mybe dia org lupa coz ada kerja ke..tapi gua tetap sedih time anak atau cucu lain comfem dia org call gua n ingatkan supaya wish.tapi time gua punya bestday xingat lak..

Tapi mlm tu bila aku call dia org aku ckplah aku sedih dia org x wish..terus ngis nih..mak n ayah terus mintak maaf ckp dah tua xingat bestday aku..xapalah y penting wlpun lmbat mak n ayah ucap juga..sedih betul gua..betul juga kdg xsemua mak n ayah nak ingat tapi y penting dia ingt aku..aku x call umah 3 hari je terus call aku tkut aku jadi apa..msti ckp lama senyap napa..

Rindu mak n ayah..nak balik…sbar ye dah xlama dah nak balik nih…

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME