Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

pEningKATan


Peningkatan y paling aku terkejut sejak kedatngan aku ke sabah nih ialah
Peningkatan berat badan
bkn aku je perasaan semualah sampai Puan2, staf nurse klinikal…mber2 aku apa tah lagi hari2 ckp..

Terkejutnya aku bila aku tgk berat bdan aku mula2 masuk cinh dgn skrg..bezanya
14 kg!!!
inilah buku medical cheak up aku masa mula masuk nurseing nih..


Xpercayakan just dlm 2 tahun 4 bulan aku dah meningkt banyak tu..mcm apa ntah..org makin jauh dgn family cedih, mkin kurus aku nih mkin berisi..
bhagia betul duk cinh??

Mcm Puan Han ckp..sbnrya aku nih lau stress aku suka mkn sbb aku just rasa tenang dgn mkn..tapi mmg betul pun..ada cara x lau stress nak buat apa??aku dah buat bnyak cara xberkesan kena mkn juga baru blh tenang..

Skrg misi nak kurus balik mcm dulu..
5*kg..
Ntah sempat x dlm masa just tingal 1 bulan 3minggu nih..

Biaralah berjaya x asalkn ada usaha..org ckp dimana ada kemahuan ada jalan kan…

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME