Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

kepuTUsaN ExaM tEorI


Akhirnya debaran exam telah tamat..pada 25/11/2011 pukul 8am di dewan persidangan keputusan exam telah diumumkan oleh pengarah kolej kami (KJMT)..

Syukur pada tuhan kumpulan JULAI 09 telah membuktikan kami pun blh berjaya dan terbaik..

Pengarah kolej PUAN CRISPINA telah umukan exam teori batch JULAI 09 telah keluar..dan dengan bngganya keputusan diumumkan 100% kelulusan..

Yes!!!!!
E2lah y keluar drp semua mulut batch JULAI 09 bersama tepukan dan nafas kelegaan drp setiap studen’s did lm dewan tadi..dan lagi membngga kan kami berada di tangga ke-4 diantara 10 kolej JM (y mempuyai julai 09) di mlysia..

semua muka hapy je lps dengar result diumum kan

Best studen’s mesti semua nak tahu kan, kami pun but xada result lak..y tahu PUAN AISYAH y berada di KL sekarang..terpaksa lah bersabar sehingga PUAN AISYAH balik..

Apa y kami di bagi tahu hanyalah 7 org mendapat mrkah tertinggi dlm paper 1, paper 2 lak 4 org mendapat mrkah tertinggi iaitu 85% keatas..

Kami bkn lulus sekadar alar kadar tau..kami lulus dengan cemerlang semua dapat 75% keatas tau..so kami bkn cukup2 mkn ye..ahha..jgn nak ckp2 batch kami lagi ye..

Padan muka..(pada sapa y selalu mengata kami tu)


Wlpun xdpt memcapai target pengarah iaitu 50% mendapat 80% keatas namun sekurangnya semua lulus dgn bangga..e2 ckp pengarah tau..bkn sy y ckp tau..hahah..

antara tenaga pengajar y berusaha keras demi exam kami
Apa2 pun thanks pada pengarjar2 kami y xpenah kenal erti penat dan letih ketika mengajar kami disaat2 akhir demi keputusan terbaik..kwn y merangsaan supaya stdy time2 mls, membantu dlm apa2 y xfhm..family y balik2 beri sokongan..

terima kasih semua..tanpa kau org semua mungkin x berlaku hari ini..mungkin gua kena ulang exm..thnks semua…love u all..

mood mls p kerja nh buat2 trip je ckp2 dgn PUAN ASIAH NAHO

dah habis exam nih mcm mls lak nak kerja dah..hahah..tnggu masa nak balik je..xsabr dah nih..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME