Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

don'know what to say - my heart

Lagi 3 hari dia akan tingalkan aku dkt cnih..
dia pindah balik semenjung
08 november 2013 flight dia..

Aku xtahu nak ckp apa sbenrnya.
Aku sndiri pun xfhm apa perasaan aku skrg..
Napa aku rasa mcm nih..

Sedih ke happy ke..
Celaru betul fikiran aku nih..

Selama nih aku rasa ramai juga scandal n xbf (bkn play girl tau, aku jenis xthn ngn prngai org n mudh cept bosan)
Lau tinglkn dia org atau dah xada apa2 aku relax je..
mengis x, aku blh senyum ag..
Lau aku xtahn ngn prngai dia org aku tinglkn mcm tu je..

Jahatnya aku, bru aku perasan..
xada perasaan betul upnya aku nih..
Skrg baru nak ada prasaan kan..

Eta what happen tu u..
Napa ?? napa??

Selama nih xpnh aku blh thn lama dgn sesorg2 kan..

Napa ngn dia aku thn wlpun kdg2 ada keslahn tu y aku xptt maafkan.
.
Napa aku stay n stdy ngn kau..

Aku dah xmcm aku..
Dulu lau kena tipu je , I just leave them..
But now why I cnot do that 2 u..

hati aku kuat katakan yang kita akan berpisah lpas kau blik nih..
kenapa aku pun xtahu..
tapi jwb awk "lau aku y doakan jodoh tu xada mmg r..try usaha dulu..mcm aku y xnak still togher dgn dia.."

sy xpnh cya hubungn jarak jauh..
bg sy e2 menyushkn n akan bermslh..

dlm hati sya..
sy bagi 1 bulan lah..kita kan contat ag..
bila dah 1 bulan mungkn semua dah pudar..
we both will have our own life again..

melainkan awk betul2 syg sy..

sy xnak terlalu berharap skrg..
sbb sy takut sy akan jtuh tersungkut..
sakit bila jtuh..
bnyak kali sy lalui..
sblm nih sy lalui dgn snyum n ketawa.
tapi sy thu kali nih akan sakit teruk..

lau awk betul2 syy sy, ada jodoh kita..
jgn skitkn hati sy n tetap ngn sy
wlpun jauh plez be honest..

sapa2 blh ke tolong sy x..napa sy mcm nih..

org ckp..
bila cinta menguasai diri kita xkan jadi diri sndiri..

sbb ini ke aku jadi mcm nih????!!!!!


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME