Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

tension @ sterss

aku betul stres sejak akhir2 nih..nth napa semua bde xkena..hormon bertukar sbb dtng bulan xmungkin dah lpas dah..

selmt kali nih aku xpandai nak mrh org aku just hilang mood..nak mrh juga tapi masih boleh di kontrol..
cuma bila org tgk aku..aku xblh nak senyum..
lau y rapat mmg tahu n terasa dengn keadaan aku srg..
aku tahu napa..
nak cite??tapi nak cite apa??
org buat lucu dgn aku pun aku bln nak angap serius nak tension sampi nak terasa hati..

mungkin tahap tekanan dlm hati aku nih dah tinggi sampi aku xblh nak tnggung..sampi aku rasa sebak...
kdg aku rasa mmg down tanpa org sedar...

luaran xmengambarkan apa y dalaman..mungkin mber kita bergembira mcm xpenh ada mslh namun hati dia blm tentu,,,

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME