Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

upanya..ada ag yang nak..

Aku cite dkt pkci pasl hal kwn dia..
Kena sebiji..
Dia dah ckp aku yang xnak dengar kan..
ambik kau nak..
sia2 kena, ingat nak slhkan dia..
balik2 slh aku juga..

slh sndiri juga kan sbb aku y bgi id we chat dkt mber dia tu..
aku ingt kwn dia..
xkanlah kwn dia nak buat mcm2 dkt aku..
ada juga manusia mcm nih kan..
aneh oo..
bnci lak aku rasa dgn org mcm nih..

erm..penyesalan xada guna dah..
kena warning : jgn lyn n blas pun msg kwn dia tu..

bila mengadu bru Aku thu..
bkn sorg je punya..
ada ag nak test aku..
upnya amai ag ye..
bhjya tollll

siap2 leh ckp
“kau blik semenjung nti tinggalkan lah awek kau dkt aku..@ bg aku lah awek kau tu”
Ceh mcm brng kan..pasing2..
Mcm shit je..
Slmt pkcik ckp
“xblh tu awek aku, aku serius ngn dia bkn men2..xblh kacau”
Lau kau xback up n nak bg je mmg nak hempok lah kau nih..
Tapi tetap kena..
Ckp xckp sama je..

Erm..mcm ada pertaruhan je aku rasa..
Cian ada kena tuduh join pertndingan nak test aku..
Sia2 kena mrh..
Mana tahu tnya je..

Apa lah y nak dkt aku nih..
Aku xcntik pun..
Apa y nak di kejarkan..
????
Sengal......!!!!!!


aku nih dah mcm pertaruhan 
tnggu aku lyn je kan..
tnggu aku lemah je kan

ada kebaikan juga keputusan aku nak pindah msuk pulau dah..xnak stay darat dah..
nmpknya nekad dah aku nih..
bikin stress je bde2 bodoh nih..

cepat2 lah aku nak pindah nih..
nak pindah..
tkut aku duk cinh..


semua y aku cita nih bkn nak ckp aku hot ke..
aku cntik ke..
aku cite sbb xada tmpt blh aku luahkan..
sbb aku ngh germ..
jgn slh anggap..

No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME