Tuan Blog

Apabila salah satu pintu kebahagian tertutup,yang lain akan terbuka tetapi kita selalu akan memandang pintu kebahagian yang telah tertutup itu terlalu lama sehingga kan kita tidak nampak pintu kebahagian lain yang telah pun terbuka untuk kita.Mungkin Allah sengaja memberi kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,Kita akan tahun bagaimana untuk bersyukur dengan pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.Walaupun harini kau mengukir luka dihatiku. Aku akan tetap menghulurkan tangan dengan tersenyum. terima kasih sebab mencorak dan mengajar erti kehidupan dalam hidup ini even dengan cara menyakitkan. ^^

I'm

I'm

try me??

Nak try aku??
Apa ingat aku brng ke..mcm anak patung nak try2..
Sengal betul boy nih..
Slah org lah kau nak try nih..

Wlpun aku prmpuan, jgn pndng seblh mata..
Xsemua prmpuan sama lah doo..
Kan ada pepatah ckp “rambut sama hitam, hati lain”
Lucu ada geram pun ada ngn kau nih..
Tahu xsemua laki @ lady  mcm nih but jgn nak try2..

Kau nak tgkjenis aku senang ke sush nak dpt kan..
Wah2..bgus!!
Luaran n dlaman manusia xsama doo..
mungkin kau ingat aku sosial senang dpt but i not like that..
Mungkin kau nmpak aku nih mcm senang nak kena ayat kot..
Sbb tu kau brani nak cuba..

Awek kwn pun kau snggup kan..
Betul2 kwn yang bgus..
Lau aku lyn kau je comfem kau rasa hebat kan..
Naik lah nama gua nti..
 

Betul lak kata pkcik..

“dia org semua nak try mkcik..nak try ayat mkcik..tnggu pkcik balik semnjung je skrg nih”

Dulu sy xcya.ingt awk jelez & men2 je..
Skrg sy percaya dah..
Bru 1 hari awk balik..dah try n mula operasi..
bru sorg dah stress..blm y lain..
menyesal kenal kau org..

Thnks jelah pada y nak try tu ye..
But no thnks to become your victim..

Try utk setia dlm perhubungn..
Wlpun kemungkinan utuk dicurangai besar..

Just try the best..

begangnya bila kena anggap prmpuan murahan..
ish!!!
mcm bangang je kau nih..
menghbiskan mood aku je..


No comments:

mY hEArt

ALL THIS BY yean_eta..
..just by my..

I'm WAITING OF MY HAPPINESS TO FIND ME